Fresh nails

// Sponset behandling

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

På onsdag var jeg hos Lashes by Kasja for å få freshet opp neglene, og denne gangen gikk jeg for fransk! Har hatt helfargede negler i mange måneder nå, så var deilig å gå tilbake til noe rent og enkelt. Jeg har gelenegler, som spør dere meg, er 1000 ganger bedre enn akrylnegler. Om dere har lyst til å bli neglefine til jul og nyttår, så anbefaler jeg absolutt å dra til Lashes by Kasja (også selvfølgelig for vipper). De er skikkelig fullbooket, så jeg anbefaler å bestille time i desember allerede nå 🙂 Dere kan bestille time HER. Ellers står en hel del jobb på planen i dag, før vi i kveld reiser til Sverige. I mens alle dere skal masse morsomt på Halloween, så skal jeg i mormors 80 års dag 😉 Haha. Men det blir nok veldig, veldig koselig, så jeg klager ikke. Tror vi får en fin helg! Snakkes snart ♥

14 kommentarer
    1. Hahah tåpelig kommentar over! Hadde ikke gjort noe med sponsede negler nei, som fattig student må jeg utsette slikt til jeg er ferdigutdannet, haha! Men hun virker jo utrolig dyktig 😀

    2. Hallo, når kommer videoen da? Du sa jo du skulle legge den ut asap? Hvis du ikke har tenkt å legge den ut alikevel så kan du jo si ifra i et innlegg fordi det sikkert er fler som lurer på dette 🙂

    3. Hei du 🙂 så du skrev tidligere at du ønsket å kjøpe deg ny vesken men da kanskje ville selge en først? Vet du isåfall hvem du vil selge? Er på jakt etter ny veske før jeg drar til London den 5.november 🙂

    4. Så fine negler 🙂 Jeg elsker slike negler men, er så flink til å knekke de siden jeg skriver veldig mye så da er det litt vanskelig å ha de på.
      Håper du får en fin helg i Sverige i bursdag hos bestemoren min 😉

    5. Vil anbefale french ombre! syns det er veeldig fint og du hadde kledd det! Skal prøve det neste gang 🙂 klem

    6. Åh, Andrea du er så flott! Har alltid synes at du er så ordentlig og gjennomført fra topp til tå! Virker som en skikkelig herlig jente! Stå på videre, er fast leser! Ha en fin dag 🙂

    7. Hei Andrea 🙂 Har alltid syntes at den ringen din er så fin! Vet du hvor man får kjøpt den? Og er den fra Bjørg eller hvilket merke? Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg