5 nye favoritter

// Annonselenker

Heihei, mine fine!

Husker dere at jeg snakket om at jeg skulle gi dere en nelly-rabattkode i dag for et par dager siden? Den gjelder ut dagen i dag, og frem til kl 10.00 i morgen tidlig. Koden er “Andrea18“, gir 18% rabatt og gjelder på alle NLY-merker. Jeg hentet en pakke med 5 fantastiske kjoler i går, som passet helt perfekt å vise i dag. Rabattkoden gjelder på alle kjolene under, og prisen jeg har skrevet på er før rabatten 🙂

Nå er vi halvveis i november allerede, og kjolesesongen nærmer seg med stormskritt. Jeg anbefaler som jeg har sagt før å være tidlig ute med å handle nyttårs og julekjoler, rett og slett fordi de fineste blir superfort utsolgt. Nå får dere jo 18% i tillegg, så hvorfor ikke bli ferdig i dag? Her har dere mine fine, nye kjoler:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Denne kjolen er virkelig helt amazing! Kanskje noen av dere har sett den på snapchatten min allerede? Ble skikkelig positivt overasket da jeg prøvde den på, for den var jo så utrolig mye finere i virkeligheten. Ny favoritt i klesskapet ♥ Jeg har min i strl x-small, og vil si den er litt liten i strl, derfor kan jeg anbefale å gå opp en størrelse over hva du vanligvis har. Link til kjolen HER 🙂

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Denne paljettkjolen er helt fantastisk og perfekt til nyttårsaften! Den har en myk underkjole, så du kjenner ingenting til paljettene. Ellers synes jeg virkelig fargen er superfin, for den er liksom ikke så sterk gull om noen skjønner? Mye mulig denne blir min nyttårskjole, hihi. Jeg har min i strl x-small, og vil si den er normal i strl. Link til kjolen HER (finnes også i blå HER og sølv HER) ♥

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Åh, denne wrap-kjolen er jo bare så fiiiin! Sitter dødsbra på kroppen, og rumpa ser ekstra bra ut pga rysjene. Fargen er også skikkelig “Andrea farge” 🙂 Jeg har min i x-small, og den er normal i strl. Link til kjolen HER (finnes også i mørkeblå HER, burgunder HER og grå HER) ♥

Image and video hosting by TinyPic

 Superduper fin svart paljettkjole! Denne er veldig enkel, men med en veldig fin rygg som dere kan se inne på Nelly. Minner meg veldig om paljettkjolene mine fra 2013, som alle inkludert meg elsket, haha 😀 Sitter bra på kroppen, og har også en underkjole slik at man ikke kjenner noe til paljettene. Jeg har min i x-small og den er normal i strl. Link til kjolen HER (finnes også i sølv HER og blå HER) ♥

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Lys paljettkjole, med tidenes fineste rygg! Ja, det er mye hud, men alikevell synes jeg ryggen er til å dø av. Sitter som støpt på kroppen, og har også en underkjole slik at man ikke kjenner noe til paljettene. Jeg har min i strl x-small, og vil si den er normal i strl. Virker som at mange er enige med meg i at dette er en fin kjole, for den er faktisk utsolgt i alle strl allerede.. Haha. Men heldigvis finnes den fortsatt i alle strl i svart, og spør dere meg ser den minst like fin ut! Link til den HER

Hva synes dere? Om noen gjerne vil bestille nå men ikke har penger, så finnes det alternativer for dere også. Nelly har feks postoppkrav som gjør at du slipper å betale for pakken nå, og heller betaler når du henter den på postkontoret enten med kort eller kontanter. Det er supersmart hvis man vil sikre seg et par plagg!

28 kommentarer
    1. Så fin du er!
      Men, haha jeg føler du har vist disse paljettkjolene mange ganger før? Har du ikke sinnsykt mange paljettkjoler nå?

    2. Hei Andrea! Kjempe fine kjoler. Men jeg har bare et spørsmål, hvor høy er du? Jeg skal bestille kjole nummer to, den med paljetter. Jeg er ca 168 cm høy, og middels tynn. Lurer på om du tror XS vil passe da?
      Takk for svar!

    3. Så mange flotte kjoler! Har selv paljettkjolen i gull, og jeg er superfornøyd 😀 Den nederste paljettkjolen i sølv er også så flott! Skulle bestille, men ble utsolgt akkurat før jeg rakk… Håper den kommer inn igjen 🙁

    4. Når jeg skriver inn rabattkoden, så kommer det opp at kravene for bruk av rabattkode ikke er oppfylt? Hvorfor skjer dette?

    5. Litt dårlig redigering av ryggen på det nest nederste bildet. Alle som kan litt om redigering ser at du har gjort deg smalere, just sayin.

    6. Er enig med Marte over her at den første kjolen ikke var spesielt fin. Litt sånn: “Hei se på puppene mine i denne!”, egentlig ganske utfordrende. Men de andre er fine 🙂

    7. Hei! kjempe fine kjoler! jeg lurte på hvordan gullkjolen sitter på kroppen? og når tror du den hvite kommer inn igjen? Synes det er kjempegøy at du blogger så mye igjen:-)

    8. På hvilken klinikk tok du du sillikon? Har vurdert det selv en stund og det virker som kirurgen du brukte er meget dyktig. Puppene dine ser alltid smashing ut i bikini og kjole/topp med utringning. Takk for koden, Kjøpte kjolen med rysjene og satser på at den gir min flate rumpe et lite “løft” 😛

    9. Hei vakre deg! Kan du i morgen lage et lite innlegg der du har typ “whats on my iphone” – viser hvilke apper du har og hvordan du har plassert de? Gjør det gjerne i morgen! <3 Klem

    10. redigert ryggen? Haha, det heter å posere. Dessuten ser man da på alle andre bilder at Andrea ikke akkurat er feit, så hvorfor i alle dager skulle hun trenge å redigere ryggen?
      Liker disse innleggene, og liker at man får sett hvordan kjolene ser ut på kroppen og ikke bare på en kleshenger eller lignende. Stå på Andrea!

    11. Hei! veldig lyst på den beige wrap-kjolen du har på ene bildet, men synes ikke den på nelly ligner i det heletatt på den som du har på deg. På bildene du har tatt er den veldig lys og fin. Vil du si den er mer lik i fargen på bildene dine enn de på nelly? 🙂

    12. Har dere aldri sett en normal slank rygg før? Det er ihvertfall slik de ser ut fra den vinkelen. Jesu fader hvor mye rart folk skal legge seg borti!

    13. Hei! Tenker å kjøpe den beige wrap-kjolen i xs, bruker vanligvis den størrelsen. Men kjolen så ganske kort ut bak, er den det eller er det normal lengde? Mvh Karoline

    14. Du er såå utrolig fin i den første kjolen! Har så lyst på den selv! Vet du om den kommer inn igjen på nelly, by any chance?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg