Bildene som aldri kom på bloggen- Molly edition

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Hahaha, fy fader!! Dette innlegget var faktisk sykt gøy å lage, lo meg i hjel da jeg skulle finne disse mesterverkene. Selvom blogghunden som oftest ser ut som en million på bilder, så har hun som alle oss andre sine dårlige dager og øyeblikk. Dette var noen av bildene jeg fant, lager gjerne en del to om dere synes dette var like morsomt som meg 🙂 Søte lille Molly min, føler meg nesten litt slem som legger ut disse bildene, haha. Livet bak bloggfasaden kommer sakte men sikkert frem hos meg fortiden, både meg selv og nå Molly får gjennomgå litt! Om dere vil se “bildene som aldri kom på bloggen” av meg, så finner dere del 1 HER, del 2 HER og del 3 HERSå da gjenstår det å høre, ønsker dere en del 2 av Molly senere?

19 kommentarer

Siste innlegg