Det du trenger til festsesongen + rabattkode!

// annonse

Image and video hosting by TinyPic

♥1. En bodybronzer er noe jeg tror de fleste jenter eier, hvis ikke er det virkelig noe jeg anbefaler å invistere i! Jeg bruker det både i festanledninger og stort sett hele sommeren på ben/armer. Gir tidenes fineste glød, og hvis man har litt brunfarge under, ser det virkelig helt fantastisk ut. Glo body bronzer får dere kjøpt HER.

♥2. Dette er en kremblush fra Barry M. Første gang jeg tester ut kremblush, og det ble med en gang favorittvarianten. Om man tar det på etter fundation, og blender det godt inn i resten, gir blushen en nydelig, svak rosa glød i kinnene. Så fint! Dere får kjøpt den HER.

♥3. En settingspray fra NYX. Settingspray har jeg faktisk aldri prøvd for, så var veldig spent på å få prøvd denne. Det skal gjøre at sminken holder seg ekstra godt, og jeg skal love dere den holder det den lover. Har brukt den hver dag siden og det skal jeg fortsette med! Er virkelig så glad jeg kom over denne, for hvem vil vel ikke at ansiktsminken skal holde så lenge som mulig? Love it. Dere får kjøpt den HER.

♥4.Contour-palett fra NYX. Helt seriøst, denne er den beste jeg noensinne har prøvd. Jeg har contouring kittet fra Anastasia Beverly Hills og var veldig fornøyd med det, helt til jeg fikk denne fra NYX. Ble skikkelig positivt overrasket og den ble med en gang en favoritt i sminkepungen. Et av mine must-haves nå! Dere får kjøpt den HER.  

Image and video hosting by TinyPic

♥5. Mary-lou manizer. Denne har dere vel sett på enhver blogg, inkuldert min, og det er det en god grunn til. Verdens beste highlighter, enkelt og greit. Passer bra året rundt, og kanskje spesielt nå til festsesongen! Dere får kjøpt den HER

♥6. Sunspa “Tan in a can”. Jeg har blogget om Sunspa sine selvbruninger før, og spør dere meg er Sunspa de beste på markedet. De slår faktisk til og med St.Tropez, og det skal mye til. Spray varianten er uten tvil min favoritt, fordi det er så mye mer lettvint å spraye enn å måtte smøre hele kroppen med hendene. Er dere ute etter den perfekte selvbruningen, så kjøp denne. Dere kommer ikke til å angre! Fåes kjøpt HER

♥7. Nyx bronze smokey eye kit. Si hei til min nye favoritt-øyenskygge! Ble så glad da jeg fikk denne, for det er akkurat slike farger som jeg elsker. Varme brunfarger i forskjellige fargetoner, perfekt til å lage brun smokey eye. Også en favoritt i sminkepungen nå, det er faktisk den eneste øyenskygge paletten jeg bruker fortiden. Dere får kjøpt den HER

♥8. Formula 10.0.6 Get your glow on. Billig, drøy i bruk, lukter fantastisk og etterlater huden en nydelig glød. Denne ansiktsmasken er uten tvil et av mine must-haves! Føler meg så altfor fresh etter å ha brukt den. Perfekt å bruke før nyttårsmasken skal på, så er huden så klar den skal bli! Fåes kjøpt HER

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Her har jeg på meg pudder fra contouring paletten, Mary-lou highlighteren, øyenskygger fra Nyx paletten, settingspray og spraytanen fra Sunspa 🙂

Alle mine lesere får 15% på HELE Coverbrands frem til 22.november. Koden er “AB15” og gjelder på alt bortett fra nedsatte produkter og Ghd. Perfekt å bruke om du enten vil handle litt julegaver eller kjøpe produkter til deg selv. Happy shopping ♥

19 kommentarer
    1. Ah, nice! 🙂 Når kommer “whats on my iphone” du skrev du skulle lage i dag?
      Bare lurer! Venter i spenning på det sjø.
      Ha en fin kveld videre, klem.

    2. Så utrolig fine bilder av deg! Har fulgt bloggen din ganske lenge nå, og synes virkelig den bare blir bedre og bedre 🙂
      I forhold til sunspa sin selvbruner, hvilken vil du anbefale for veldig lys hud. Den orginale eller fitness sprayen? 🙂
      Håper du har det bra for tiden og lykke til på eksamen når den tid kommer!

    3. Hei fine Andrea! Har du noen gang tenkt til å lage et innlegg hvor du viser hele treningsprogrammet ditt? Jeg bl.a trenger et treningsprogram å følge, og da vil jeg gjerne bli inspirert av hvordan andre trener 🙂

    4. Har bare skikkelig lyst til å se hvordan du “har det” / har plassert appene dine 🙂 Jeg kjøpte i går lik telefon som deg 🙂

    5. Enig med Tonje! Mange av oss som har ønsket det seg lenge, Andrea 🙂 Jeg har sett flere bloggere har laget slikt et innlegg, og jeg hadde håpet at du også kunne lage et slikt – siden du er favoritt-bloggeren min! 🙂 Krysser fingrene for i morgen! Natta og god klem.

    6. HaHa. Du er bare blitt sååååå mye bedre til å blogge i det siste. Er det noen voksene som hjelper deg????? Haha lissom.

    7. Nyx contour paletten du reklamerer for koster kun 198 på Douglas.no, i motsetning til over 400 på coverbrands 😉

    8. Hei!
      Kunne du tenke deg å lage en video hvor du viser hvordan du legger highlight og bronzer fra contour-paletten, og hvilke farger du bruker? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg