Årets beste skjønnhetskupp hos Coverbrands.no

// Innlegg i samarbeid med Coverbrands.no

Hei, babes ♥

Nå er black friday i gang, og da vil jeg gjerne tipse dere om at Coverbrands i dag har 25-80% rabatt på hele nettbutikken (!!!). Som dere sikkert vet er virkelig Coverbrands sminkehimmelen for oss jenter, de har faktisk over 9000 produkter å velge mellom. Her selger de alt man  kunne trenge og enda mer, hehe. De har også gratis frakt + 365 dager angrerett, det er ikke dårlig! Jeg vil si at sminke, hud og hårprodukter er den perfekte julegaven for de som har alt. Er dere ikke enige i at vi jenter rett og slett ikke kan få nok av sånt? Så om du er usikker på hva du skal gi til veninnen/søsteren/moren eller kjæresten din, så kan jeg love deg at sminke er en fulltreffer. Jeg personlig kommer til å handle alle mine julegaver på nett, rett og slett fordi det er en ganske mye mer behagelig shoppingopplevelse å klikke hjem gaver fra sengen sin, haha. Nå som det er så rabaterte priser, anbefaler jeg så absolutt å slå til! Det skal jeg 🙂

For å gi dere litt inspirasjon, tenkte jeg å vise dere et par av mine favorittprodukter fra Coverbrands: 

Image and video hosting by TinyPic

Noen av skattene dere kan klikke hjem til lave priser i dag ♥ Tenkte jeg kunne fortelle litt om hvert produkt..

Image and video hosting by TinyPic

Lulu’s cosmetic bag – MINK. De nydelige sminkepungene og toalettmappene fra Lulu’s regner jeg med at dere alle har sett fra før? Jeg har sminkepungene i forskjellige varianter, og de har vært en favoritt i lang tid. Kommer i nydelige farger, er utrolig fine og prisen er veldig rimlig. Absolutt noe jeg tror enhver jente blir glad for å finne under treet! 

Billion dollar brows best seller kit. Her kan jeg love dere at dere får alt dere trenger så bryna er on fleek 😉 Billion dollar brows et av de beste og mest kjente merkene innen bryn, så dette er virkelig kvalitetsprodukter. De har rett og slett slått sammen de fire mest solgte produktene deres i et kit, noe som gjør det mye billigere enn å kjøpe et og et produkt. Jeg elsker dette kittet og det garanterer jeg at dere også vil!

Image and video hosting by TinyPic

The balm NUDE DUDE. Si hei til den fineste fargepaletten The balm noensinne har hatt! Altså, bare se på fargene da.. Går i varme bruntoner, og her har du alt du trenger til både hverdagslooken og den mørkere festlooken med smokey eyes. Øyenskyggene er også skikkelig pigmenterte, blender seg lett inn i hverandre og holder hele dagen. En favoritt i sminkepungen hos meg 🙂

The balm schwing black liquid eyeliner. Verdens beste dip liner! Denne la jeg min elsk på for flere år siden, og den ligger fortsatt høyest på listen over dip linere. Grunnen til dette er blant annet fordi applikatoren er så utrolig tynn, noe jeg synes gjør det mye lettere å lage akkurat slik strek jeg vil. Ellers er den supersvart på, matt, tørker med en gang og holder fra morgen til kveld. 

Jorgobé The original black peel off mask. Denne ansiktsmasken er virkelig å se over alt, og det er det en god grunn til! Jeg pleier å bruke denne 1-2 ganger i uken for å rense, og holde huden fin og fresh. Jeg lover at dere kommer til å elske denne og anbefaler alle å se på youtube-videoen inne på produktsiden (klikk på linken for å komme dit). Som dere kan se så stivner masken og man kan dra den rett av- SÅ kult, haha. 

Image and video hosting by TinyPic

Bare minerals original fundation. Denne har dere sett på bloggen min stadig vekk i årevis, rett og slett fordi den aldri har blitt byttet ut etter at jeg prøvde den for første gang. Jeg har brukt dette pudderet hver dag siden jeg var 14-15 år, bruker det over flytende fundation og påfører over hele fjeset. Produktet jevner ut, matter ut og etterlater en frisk brunfarge på huden. PRØV å legg denne over flytende fundation, så påfør et ekstra mørkt pudder (feks Bahama mama eller Nyx contouring kit) i kinnbena og tinningen, og avslutt med litt Mary lou highlighter. Jeg lover dere at huden vil se helt amazing ut 🙂 Fargen jeg har i pudderet heter medium tan. 

The balm bahama mama. Helt seriøst, dette pudderet MÅ dere prøve om dere ikke allerede har gjort det. Fargen er veldig mørk, og passer derfor helt perfekt til å feks markere kinnbena og annet. Pakningen er liten og enkel å ha med seg over alt, produktet er veldig billig og resultatet er fantastisk. Dere kommer ikke til å angre om dere klikker hjem dette, jeg kan nesten garantere dere at det vil bli byttet ut med det dere bruker fra før 🙂

Real techniques sculpting brush. Når vi snakker om konturering, må jo bare denne kosten med! Den er spesiallaget for nettop konturering, og er et must-have om det er noe du liker å gjøre. Den hjelper deg nemlig å få det maksimale ut av kontureringen din, og er formet på en slik måte at resultatet blir perfekt.

Image and video hosting by TinyPic

Her har jeg blant annet brukt Bare Minerals pudderet, Bahama mama, Mary lou highlighter, Nude dude paletten og shwing eyelineren 🙂

Dette var da noen av mine mange favoritter fra Coverbrands. Anbefaler også å titte gjennom bestselgerne for å få enda mer inspirasjon! Om dere av en eller annen grunn ikke har mulighet til å benytte dere av dagens sinnsyke tilbud, så ikke vær beskymret.. Jeg har selvfølgelig fikset en rabattkode til mine lesere som gir 20% rabatt på alle bestillinger ut helgen. Koden er “ANDREABW” og gjelder på alt bortsett fra nedsatte produkter og Ghd.  

10 kommentarer

Siste innlegg