SVAR PÅ UKENS SPØRSMÅL

Hvor kunne du tenkt deg å reise neste år? Nå har jeg allerede Sydney booket fra 22 jan – 7 feb, også skal jeg på familietur til alpene (østerrike) i vinterferien. Jeg har veldig lyst til å reise steder jeg ikke har vært før neste år, og da står blant annet Bali, Dubai, LA, Miami, Key West, Karibien, Mexico, Peru, Maldivene og Singapore på listen over steder jeg gjerne vil besøke. Så hvor det blir får vi nesten bare se 😀

Har du sett noe av serien Øyevitne som Axel spiller i? Nei, jeg har faktisk ikke sett på det.. Men har hørt den er superbra 🙂

Hvor mange kjoler har du egentlig? Haha, nei jeg skjønner det kan virke som at jeg har evig med kjoler.. Hvor mange jeg har aner jeg egentlig ikke, men tror ikke jeg har mer enn rundt 20-25 stk. Har jo klessalg en gang i året, og da pleier jeg å selge unna endel kjoler + alt annet!

Detter ikke mange av vippene dine av når du fjerner sminken på øynene? Nei, vippene mine holder så utrolig godt og jeg har funnet måter å fjerne sminken slik at det ikke ødelegger vippene. Jeg bruker jo som jeg har sagt før mascara på vippene hver dag, og fortsatt holder de i 1 mnd hver gang 🙂

Hvilken vinterjakke skal du ha i år? I år skal jeg bruke Cedrico parkasen og Ravn jakken, sistnevnte er faktisk så varm at den lett kan brukes på vinteren.

Hvilken leppestift har du brukt her?

Image and video hosting by TinyPic

Spirit fra MAC 🙂

Har du noen resturant tips på Gran Canaria? Ja, der har jeg jo vært sinnsykt mye, så har fått testet ut veldig mange resturanter. Mine favoritter er: Taj Palace (indisk, ligger i puerto rico), Sushi mex (ligger i meloneras), La Aquarella (ligger mellom arguineguin og puerto rico), resturanten på Radison hotellet i arguineguin og Bella Italia (ligger på amfi del mar)

Når du tar selvbruning kun i ansiktet, blir det ikke skille i forhold til kroppen da? Nei, fordi jeg er alltid mye blekere i ansiktet enn jeg er på kroppen, sikkert fordi jeg bruker endel produkter der og fjerner sminken hver kveld.. Så da jevner det seg egentlig bare mer ut 🙂

Er det Haircare som har gjort håret ditt så fint? Hehe, Haircare har så absolutt hjulpet veldig på at håret mitt ser sunnere ut, vokser raskere og er tjukkere. Men i tillegg til å ta Haircare så tar jeg veldig vare på håret mitt fortiden, rett og slett fordi jeg har så lyst på det fineste håret som er mulig for meg. Klipper tuppene ofte, bruker mye oljer og kurer, bruker sjeldent varmeprodukter osv. Men ja, Haircare er virkelig fantastisk og noe jeg er blitt helt avhengig av!

Hvilken størrelse har du i Samsøe faux fur jakken? Small!

Kan du legge ut et bilde av ansiktet ditt som ikke er redigert? 

Image and video hosting by TinyPic

Her er et helt uredigert bilde av meg 🙂

Bruker du lipliner også? Ja, ikke hver dag men bruker ofte lipliner i tilegg til leppestift.

Hvilket sted i Oslo ville du helst anbefalt for å fikse lepper? Mitt favorittsted er Oslo Hudpleie klinikk. Har ikke noe samarbeid her, men der jeg tok min aller første gang og har tatt der mange ganger 🙂

Hvor mye koster Ravn jakken? 6000 kr, men jeg skal love dere at her får man virkelig kvalitet for pengene.

Hvor kjøper du Mac leppestiftene? Kjøper de i Mac-butikk, feks på Oslo City eller Steen & strøm.

Når skal du legge ut klærne du skal selge? Så fort jeg får tid, er veldig mye stress med det! Men har et par dyre ting jeg skal selge først her på bloggen, som jeg allerede har tatt bilder av for å legge ut. Det er blant annet Michael Kors vinterjakken, to Acne jakker (skinnjakken og den beige i semsket skinn), en woolrich jakke (ikke parkas men en sånn kort modell), en Malene Birger veske og en Prada veske (saffiano lux). Så be ready, tror jeg legger ut dette i morgen! 🙂

Du svarte ikke på hvordan du opplvede narkose? Skummelt? Narkosen var vel nesten det jeg gruet meg mest til, men det gikk egentlig veldig fint. Stoffet virket helt sinnsykt fort, ble veldig svimmel bare etter et par sekunder og så “forsvant” jeg. Var jo bare som å sove, du er helt borte og så våkner du opp ferdig operert i en seng 🙂

Kan du lage en sminkevideo snart? Ja, det har jeg kjempelyst til.. Filmet jo faktisk den sminkevideoen for Coverbrands med speilrefleks, så det inspirerte meg veldig til å lage videoblogger med topp kvalitet. Tenker det blir perfekt å filme en sminkevideo på Gran Canaria til dere, så det skal jeg få til 😀

Image and video hosting by TinyPic

Dette var noen av spørsmålene dere har stilt i det siste, håper dere fikk svar på noe dere lurte på 🙂 Nå drar vi hjem fra Sverige, så kommer et innlegg med mer informasjon om Australia turen min i kveld. Wohoo ♥

18 kommentarer
    1. Du er så nydelig! Jeg lurer forresten på hva slags objektiv du har brukt til å ta disse bildene med? Tenkte å kjøpe meg et nytt snart, og bildene dine er alltid så fine 🙂

    2. Synes du redigerer bildene dine så utrolig fint, og lurte på om du kanskje kunne lage et innlegg om det? Og vist før og etter redigering på noen bilder osv 🙂 Liker at du blogger så bra fortiden <3

    3. Kan du vise restent av nelly pakken du hentet nå sist? Greit å få brukt black friday koden idag og som siste sjangse om man liker noe av det du har fått 🙂

    4. herregud som du air Brusher huden din… får du ikke dårlig samvittighet for å være med å øke kroppspress ?-,-

    5. Litt morsomt at den personen over her påstår du airbrusher haha! For ja kanskje , men jeg så deg engang i butikken og da så du helt lik ut, med like fin hud! Skjønner ikke hvordan du får det til, kjempe fint,og definitivt misunnelig. Hadde vært moro om du la ut din vanlige sminkerutine per dags dato 😀

    6. Kunne du sagt kort hvordan du fjerner mascara fra vippene og hvilken mascara, eventuelt hva slags sminkefjerner du bruker? Tok på mascara for første gang på mine her om dagen og slet skikkelig å få det av uten å miste mange vipper..

    7. Du la ut noen få ting til salgs for en veldig god stund tilbake. Jeg sendte deg flere mailer med bud, men fikk aldri noen bekreftelse. Gikk også inn på innlegget opptil tre uker i etterkant for å se om det var solgt, men ingen oppdatering. Dette er dårlig når vi binder pengene våre, fordi vi sender deg mail med bud.. Håper du faktisk gjør det seriøst neste gang du legger ut ting for salg.

    8. ååå skal du selge Prada-vesken din! Den er jo perfeksjon! Hvilken størrelse har du? Hva selger du den for?

    9. Håper du legger ut tingene til salgs snart, er kjempe interessert i malene birger vesken, den er så fin 👌

    10. hvor i Østerrike skal du i vinterferien? vil du si hvilket hotell?:) skal dit selv, hadde vært morsomt å vite!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg