Få opptil 10.000 kr rabatt på språkkus med EF

// Innlegg i samarbeid med EF 

Som dere vet, så er jeg så heldig at jeg drar på språkkurs til SYDNEY med EF 22 januar-7 februar. Dagene flyr, og nå er det snart bare en måned til vi drar! Gud, så gøy det skal bli å ta dere med dit.. Hvor deilig blir det vel ikke å reise fra vinter og kulde her hjemme, til full sommer og strandliv i Sydney 😀 Det ser ut som tidenes mest magiske sted som har alt man kunne drømme om + et veldig spennende dyreliv, så her skal det oppleves så mye som jeg bare rekker!! ♥ 

Ellers har EF språkkurs i morgen et veldig godt tilbud hvor du kan få opptil 10.000 kr rabatt hvis du sikrer deg en plass på et av deres språkkus! Dette tilbudet gjelder kun i morgen, så her er det absolutt lurt å sikre seg en plass om du drømmer om å reise ut og oppleve nye steder og kulturer. Husk at med EF språkkurs så kan du velge mellom 7 forskjellige språk og hele 40 destinasjoner (det er MYE), og de har kursoppstart hver mandag året rundt. Altså kan du reise når som helst, akkurat når det passer deg! Kanskje vi sees i Sydney? 😀 

Trykk HER for mer informasjon om hvordan du kan sikre deg din drømmereise ♥

7 kommentarer
    1. Hei!
      Har ikke noe med innlegget å gjøre, men har lurt så lenge på hvilken eyeliner du bruker? Jeg har også vippeextensions, og aner ikke hvilken eyeliner det er “trygt” å bruke 🙂

    2. Hei 🙂
      Jeg reiste med EF i fjor fra august til desember, jeg var i LA og storkoste meg 🙂
      Lurte bare på om du kunne lage et innlegg om fitness?
      Har du noen gode og sunne snacks?
      Vise noe av treningsklærne dine og favoritt treningsøvelser? 🙂

    3. Når drar du til GC? Hvilket område anbefaler du å bo i? Hvor lenge burde man være der? Er en uke nok, mtp at det tar nesten 6 timer å fly, eller burde man ha minimum 10 dager? Klem

    4. Kristine: Drar onsdag 16 des! Anbefaler å bo i puerto rico og Arguineguin området, eller meloneras (sistnevnte passer best på kjærestetur). En uke er helt greit det, drar en uke nå og har gjort det mange ganger før :):)

    5. Hei! Lurte på om du kanskje kan lage et innlegg om hva slags hudpleie du bruker (rens,krem osv), syns du har veldig fin hud!

    6. Drar du tidlig på morgen? Tror jeg skal ta samme fly 😉 hadde du hengt med andre norske på GC?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg