Julekampanje på tannbleking!

// Innlegg i samarbeid med Dentalia

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Før jeg tar kvelden, ville jeg bare tipse dere om en julekampanje min kjære tannlegeklinikk Dentalia har nå. Dere får nemlig en veldig god rabatt på enten klinikkbleking eller hjemmebleking, noe som passer helt perfekt å gjøre nå før nyttår. Selv elsker jeg å ha et hvitt smil, og jeg kan love dere at bleking hos tannlege  gir et helt sinnsykt resultat. Helt seriøst, det er virkelig ikke overdrivelse.. Tenenne blir så hvite at det nesten blir for hvitt med en gang, haha. 

Klinikkbleking er det som gir størst forskjell etter en behandling, men samtidig er hjemmebleking utrolig praktisk så man kan freshe opp tenne litt her og der som man ønsker hjemme. Personlig benytter jeg meg av begge metodene for å opprettholde mine hvite tenner 🙂 Hvertfall: Nå får dere støping av skinner til hjemmebleking+ blekesprøyter for 1900 kr (ordinær pris 3900 kr) og klinikkbleking til 1900 kr (ordinær pris 3900 kr). For en god rabatt eller hva? Over 50% avslag! Tilbudet gjelder kun visse dager nå i slutten av måneden, og det er 22, 29 og 30 desember. Dere bestiller time her ♥ 

3 kommentarer
    1. Hei. Helt random kommentar i forhold til innlegget – men skal du selge kåpen din fra Designers Remix noen gang, tror du? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg