Black n Beige

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Antrekk fra Missguided 

Holaaa! Beklager lite oppdatering, men jeg har seriøse blogg problemer her nede, haha. Ikke nok med at wifien på hotellet ikke vil funke, men jeg har helt seriøst ikke en gang dekning på mobilen. Ja, kan ikke en gang ringe noen. Dette har aldri skjedd før her nede, og det er sinnsykt irriterende. Takk Netcom 😉 😉 Vanligvis er ikke at wifien på hotellet ikke funker noe problem, for da deler jeg bare mobilnettet med maccen. Men når ikke en gang det eksisterer, nei da blir det vanskelig å være blogger på tur! Heldigvis er det jo et par resturanter rundt om kring her med internett, så da får jeg heller lage flere innlegg om gangen som kommer litt etter litt automatisk. Ellers koser vi oss masse her nede, og har virkelig vært superheldige med været hittills. Kun blå himmel og sterk sol, så det er så deilig 😀 I morgen skal vi dra en tur på beach club, enten Anfi sin eller Amadores. Da blir selvfølglig kamera med, så skal jeg passe på å få knipset noen bra bilder! Vi skal også ta en tur til Meloneras veldig snart for å ha en liten shoot i ørkenen, det blir så gøy!! Spesielt nå som jeg har så bra kamera, hihi ♥

Nå skal jeg sove, men lover at det kommer mer blogging fra og med i morgen. Drøm søtt!

14 kommentarer

Siste innlegg