Nøkkelen til en dyp og langvarig brunfarge

// Annonse

Image and video hosting by TinyPic

Jeg har brukt betakaroten litt av og på siden jeg var sånn 14 år. Det siste året har det vært en fast reisevenn, og nå er det noe jeg tar hver eneste dag. Jeg er som dere vet over gjennomsnittlig opptatt av å holde en bra brunfarge året rundt, rett og slett fordi jeg føler meg finest når huden er brun. Jeg er også en av de heldige som har veldig mye pigmenter i huden, og blir dermed både fortere brun og får en dypere brunfarge enn de fleste. Men nøkkelen til brunfargen for meg, det er betakaroten!

Jeg bruker betakaroten av forskjellige grunner, og den nesten aller viktigste grunnen for meg, er dette med soleksem. Det er noe jeg helt seriøst får på brystet hver eneste ferie, om jeg ikke går på betakaroten. Derfor er det i seg selv en god nok grunn til å ta disse kapslene, for å ha soleksem er både stygt og klør noe sinnsykt, haha. Jeg har ALDRI, og ja da mener jeg aldri, fått noe som helst til tegn til soleksem på betakaroten. Deilig!

Image and video hosting by TinyPic

Ellers tar jeg betakaroten for å få maksimal brunfarge, for man blir virkelig mye brunere enn ellers når man går på det. Dessuten holder fargen så mye lenger, og det er hvertfall viktig! Er ganske så kjipt å ha solt seg i timesvis hver eneste dag på fere, og så komme hjem og miste alt av farge med en gang. Mange foretrekker å kun ta betakaroten en stund før solferie, på ferien og en stund etter, og det er forsåvidt helt greit. Men for meg som reiser mye året rundt, og i tillegg er ganske glad i solarium, så passer det best å ta betakaroten som en del av den daglige rutinen 🙂

Image and video hosting by TinyPic

Betakarotenen jeg bruker er fra Good for me, og det er den jeg rett og slett har vært mest fornøyd med av merkene jeg har prøvd. Produktet er billig, resultatet er topp og kapslene er veldig lette å svelge (små og glatte). Jeg anbefaler virkelig alle å bruke betakaroten, for det er jo helt genialt! Hvem vil vel ikke bli enda brunere, slippe soleksem og holde på brunfargen lenge? Jeg sier hvertfall ikke nei takk til det, haha. Min betakaroten fra Good for me koster 149 kr per boks, og den inneholder 60 tabletter, altså holder det for daglig inntak i 2 mnd. Bare å spørre i kommentarfeltet om det skulle være noe dere lurer på 🙂

Dere kan kjøpe den HER

17 kommentarer

Siste innlegg