Romjulssalg hos Coverbrands.no!

// annonse

Heihei!

Nå har Coverbrands kjørt i gang med sitt årlige romjulssalg! Det varer ut 2015, og består av hundrevis produkter dere nå kan kjøpe til en veldig god pris 🙂 I løpet av mine mange år som blogger har jeg fått testet ut sinnsykt mye sminke, så jeg har derfor ganske god peiling på blant annet mange av produktene som nå er på salg. Derfor tenkte jeg å vise dere mine topp 10 favoritter fra salget, for å guide dere litt ♥

Image and video hosting by TinyPic

 

1: Lip plumper fra Duwop! Dette er helt ærlig den beste lip plumperen jeg har prøvd. Leppene blir endel større, og fargen er virkelig superfin 🙂

2: Mary-Lou manizer fra The Balm! Dette er verdens beste highlighter. Jeg bruker den hver eneste dag, og anbefaler på det sterkeste å teste ut 🙂

3: Hot mama fra The balm! Dette er en rouge i en helt nydelig farge, som også kan brukes som highlighter eller øyenskygge. Rouge er ikke noe jeg bruker daglig, men når jeg bruker det går det alltid i denne 🙂

4: Spraytan fra Sunspa! Den beste selvbruningen på markedet spør dere meg, og jeg elsker hvor mye lettere det er å spraye på brunfargen i stedet for å smøre. Null flekker, dyp farge og god lukt 🙂

5: Blush brush fra Real Techniques! Min faste solpudder/countouring kost! Skjønner ikke at denne er så billig, fordi den er virkelig bare så god og ikke minst myk.

6: Mineralpudder fra Bare Minerals! Min bestevenn i årevis. Jeg bruker den hver dag over foundation for ekstra brunfarge og perfekt finish. 

7: Foundation fra Too faced! Dette er en av de beste foundationene jeg har testet ut, og fargene er virkelig superfine. Den er faktisk på hele 40% nå 🙂

8: Smilelab flash! Disse er helt geniale til anledninger hvor du vil være ekstra fin. Man skal kun ha på stripsene i 15 minutter, og da får du et hvitere og freshere smil. Disse er mer “makeup strips”, enn behandling som den orginale Smilelab er. 

9: Tangle teazer! Disse børstene har vel alle fått med seg, og kanskje noe også de fleste har invistert i. Jeg bruker ikke annet enn disse børstene, de er rett og slett fantastiske og mye bedre for håret enn vanlig hårbørste. 

10: Le tan coconut oil! Denne passer kanskje ikke helt årstiden, men måtte bare ta den med selvom. Lukten er helt fantastisk, og oljen gjør at huden bare ser dødsfin ut. En feriefavoritt hos meg! 

Image and video hosting by TinyPic

Smilelab flash og Hot mama blush

Image and video hosting by TinyPic

Her kan dere se hvordan blushen “Hot mama” ser ut på! Har også på meg Mary-lou manizer highlighter og Bare minerals pudderet her 🙂

10 kommentarer
    1. Hei. Du er kjapt spm, når du jobbet med løvene, ble du veldig oppklort og fikk endel merker? 😛 Sikkert et dumt spm.. Men jobbet tidligere i år som frivillig med geparder etc.. Men i Januar så skal jeg tilbake til Afrika men på et sted hvor de har løver.. 🙂 Derfor jeg spør! Husker du og Sophie dro til et sted 🙂

    2. Du skriver at foundation fra too faced er en av de beste du har prøvd, men Bobbi Brown er vel fortsatt favoritten din? 🙂 Holder foundation fra too faced seg lenge på huden? Og dekker den godt?

    3. Har så store problemer om hva jeg skal ha på på nyttårsaften, lunne du kanskje lagt ut et innlegg i nærmeste framtid med inspirasjon!
      Klem

    4. Heii fineste du!!! Jeg og venninnen min skal til New York i Juli, og gleder oss masse til det:):) Vi så at når du var der, skaffet du deg en promotør?? han fikk dere inn på de kuleste utestedene osv der? Hvordan skaffet dere det, og kom dere inn uansett om dere ikke var 21, vi er selv 19år! Håper du kan svare oss på dette!! God jul videre<3<3

    5. Har selv brukt smilelab før, men kun den som skal være på i 30 min, ikke den på 15 min.. Hvilken som er best ?:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg