New in part 2

// annonselenker

Image and video hosting by TinyPic

To-delt sett! Elsker virkelig toppen som hører med her, og de er også veldig fine sammen 🙂 Link HER.

Image and video hosting by TinyPic

Superkul fake fur jakke HER og turtleneck HER

Image and video hosting by TinyPic

En sånn her type genser har jeg sett etter lenge, og denne er perfekt! Link HER.

Image and video hosting by TinyPic

Lace-up genser! Utsolgt i svart, men samme i hvit finner dere HER. Ellers er det en veldig lik i svart HER

Image and video hosting by TinyPic

Svart skinntopp, som nå er på 50% avslag 🙂 Link HER.

Image and video hosting by TinyPic

Denne har jeg som dere kanskje husker i svart også- superfin (men litt utfordrende hehe) 🙂 Link HER.

Haha, det er SÅ lenge siden jeg tok disse bildene, så virkelig på tide at dette innlegget kom ut. Mine siste nelly-innkjøp! Del 1 kan dere se HER om dere vil ♥ Ellers har Nelly et superstort romjulssalg nå, som er verdt å sjekke ut. Vi snakkes snart, nå skal jeg til byen straks for å kose meg på resturant med en venninne og rødvin. Wee! Håper dere også nyter disse romjuls dagene 🙂

13 kommentarer
    1. Synest det er litt for mye reklame på bloggen din.. Nesten hver gang jeg er innom her er det bare ett nytt innlegg der du viser produkt eller informerer om salg osv…

    2. Går du kledd sånn når du er på byen? Bekymrer du deg ikke for hva salgs gutter du faktisk tiltrekker deg?

    3. Fine klær. Mye reklame i juletider er jo bare bra. Hun må jo tjene penger som alle andre. Du ser virkelig bra ut for tiden, Andrea. Ser at trening + kosthold har gjort mye for deg<3

    4. Hei Andrea! Googlet st. tropez sin selvbruning og så at du hadde anbefalt den. Men et spørsmål, kan jeg smøre den på ikveld også dusje imorra uten at det blir skjoller/flasser bort?

    5. Kan du begynne å skrive hvilken størrelse du bruker igjen? 🙂 Er så greit for andre å sammenlikne litt om man vil kjøpe plagget selv 🙂 Kjempefine ting!!

    6. Jeg har lest bloggen din i alle år.. Syns det er synd at lesertallet ditt begynner å gå nedover. Men, både du og vi vet hvorfor. Du har sluttet å være personlig på bloggen, du sier ikke meningene dine lenger. Det er nesten bare sponset innlegg. Begynn å dele meningene dine, så alle får øyene opp for deg igjen. Sier ikke dette for å være slem, det er realiteten i det hele. Masse lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg