Hjemme igjen!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Noen bilder fra vår siste dag i København, før flyet gikk rundt 20.00 tiden i går kveld. Som dere ser var jeg godt pakket inn, hadde til og med på 3 gensere og strømpebukse under buksen, haha. Fortsatt frøs jeg faktisk, København er crazy! Fikk handlet bittelitt i går da, så det var veldig digg. Fikk tak i en sånn jakke jeg snakket om i går, men bare et annet merke og mye billigere. Da kjøpte jeg like gjerne to, i forskjellige farger. Fikk også tak i to deilige gensere fra Zara, tenkte å vise dere innkjøpene i morgen! ♥

Ellers er det nå første mandagen i 2016, og den må man jo bare starte bra! Derfor var jeg oppe allerede 8.30 i dag tidlig, og så kjørte jeg og mamma til Elixia. Ble en morgenøkt på mølla, hvor jeg hadde full oppoverbakke og 6 i hastighet, og holdt på i totalt 55 minuter. Sykt digg! Kunne virkelig ikke fått en deiligere start på det nye året, og dagen i dag, hihi. Nå ligger jeg nydusjet i sengen, pakket godt inn i morgenkåpen min. Skal straks inn til byen for negletime, og så går turen videre til Henriette. Hyggelig med litt venninnetid 🙂 Snakkes senere, håper mandagen er snill med dere. Klem!

21 kommentarer
    1. Jeg er egentlig veldig glad i bloggen din og med tanke på kropp og kosthold syns jeg feks du er et fantastisk forbilde, men jeg blir likevel litt trist når du skriver “Da kjøpte jeg like gjerne to”. Jeg skjønner veldig godt at det er gøy å kjøpe masse klær og ting når en har råd til det, og bloggen handler tross alt en del om å vise frem nye outfits, men kanskje du også kunne frontet større bevissthet rundt forbruk og miljø? Men for all del, jeg liker både deg og bloggen godt, sikkert mye nettopp på grunn av klærne du viser frem, så jeg kaster nok litt stein i glasshus her, men jeg ville bare legge igjen en liten kommentar om det likevel 🙂

    2. Maria: Hehe, jeg skjønner godt hva du mener og er enig 🙂 Heldigvis kompanserer jeg ved å selge klærne mine videre eller evt gi bort, har aldri noensinne kastet et eneste plagg. Det er jo hvertfall miljøvenlig med gjenbruk 🙂 Ellers tusen takk for hyggelige ord <3

    3. Anonym: Jeg bruker faktisk fortsatt Nikes, til tross for snø- haha! Men vurderer å få meg svarte timberlands, ellers bruker jeg en gang i blant uggs på slappe og kalde dager, selvom jeg ikke akkurat synes de er så altfor fine/kule lenger 🙂 Det er jo tidenes deiligste vintersko!

    4. Kan du huske hvilken café dere sitter på her? 🙂 har flyttet til København, og vil utforske byen litt mer 😄

    5. Hvor fant du fjær-jakken du snakket om i forrige innlegg? Skal til Køben neste helg, og er selv på utkikk etter en slik jakke! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg