10 ting dere kanskje ikke visste om meg

♥ Fra jeg var 13 år og frem til juli i år, altså syv år senere- hadde jeg vært singel i kun 3 mnd totalt. Nå har jeg vært singel i snart 6 mnd, så har slått rekorden min, haha 😉

♥ Jeg snuser, og jeg snuser altfor mye. Det er helt forferdelig hvor avhengig jeg har blitt av det, har i snus konstant! Snuser lett en boks om dagen, kan til og med snuse mer enn det også…. Anbefaler ingen å begynne, for det er veldig vanskelig å slutte og ikke minst veldig dyrt.

♥ På ferier bader jeg nesten aldri, det er sykt merkelig. Jeg kan være 1-2 uker på sydenferie uten å ha badet en eneste gang, verken i basseng eller hav. Har liksom ikke behovet for å kjøle meg ned hele tiden, synes det går helt fint å bare sole meg på stranden en hel dag uten å bade 🙂 

♥ Jeg flyttet hjemmefra og fikk meg egen hund (Mollymolls) allerede da jeg var 17 år.

Molly som valp, søteste i verden!

♥ Jeg fikk ikke min egen pc før i 9.klasse! Haha, hvor sykt er vel egentlig ikke det? Føler kidza nå til dags sikkert får egen pc før de har blitt 5 år, haha. 

♥ I løpet av ungdomsskolen og vgs, har jeg aldri fått dårligere karakter på en eneste ting enn 3ér, som jeg fikk i matte på vgs. På ungdomsskolen hadde jeg faktisk 6ér i matte, så det gjelder å jobbe, for på vgs blir det mye mer avansert og man kan ikke tenke seg til svarene lenger. Fikk faktisk 4,9 i snitt da jeg gikk ut av ungdomsskolen, som jeg egentlig ikke jobbet noe særlig for, haha. Har alltid vært den som leser til prøver kvelden før, ikke gjør lekser og heller vil snakke med venner enn å følge med i timen- men samtidig alltid vært en av de i klassen som gjør det best, haha. 

♥ Jeg har aldri hatt en “ordentlig” jobb, enkelt og greit fordi jeg har levd av bloggen siden jeg var 15 år. 

Image and video hosting by TinyPic

♥ Da jeg var 14 år, prøvde jeg og en venninne å stjele en mascara hver fra Cubus. Vi ble tatt av en som jobbet der, og de ringte foreldrene våre som måtte komme å hente oss, og ha en alvorsamtale der. Kanskje den værste dagen i mitt liv, det var virkelig helt forferdelig! Foreldrene mine var jo rasende, og jeg var så lei meg. Noen dager etterpå måtte vi også på politistasjonen med foreldrene våre for å ha en samtale der, noe som naturligvis var ekstremt ydmykende, ubehagelig og flaut. Skal love dere at det var første og siste gangen jeg stjal noe, haha. 

♥ Da vi var på jentetur i Marbella sommeren 2013, festet vi med Ne-Yo på et utested som heter Olivia Valiere! Avicii var også der, han var dj for kvelden. Vi var på bordet til Ne-Yo, og ble mildt sagt litt for fulle.. Var nemlig ikke mer blandevann, så da gikk det i ren sprit. Anbefales ikke! Den kvelden var faktisk så crazy at den ikke er bloggmateriale, haha. Huff.

♥ Dette året som har vært, har jeg lært meg å like to nye ting: kaffe og rødvin! Altså oppskriften på missfargede tenner, haha. Neida, men jeg er faktisk veldig glad for at jeg har begynt å like det. Å drikke kaffe om morgenen er jo bare så altfor koselig, og rødvin gir en veldig behagelig følelse og passer perfekt til biff 🙂 Nå er det så og si ingenting jeg ikke drikker eller spiser, blitt voksen altså!

Image and video hosting by TinyPic

23 kommentarer
    1. aw så søte hund du har. Du er heldige som bare har fått gode karakterer jeg får som regel bare 1-4 og jeg får liksom bare 4ere i kunst og håndverk også får jeg enten 1 eller 2 på de andre og av og til 3 spørs hvilket fag og tema😫😓😥

    2. Hvordan klarte du å begynne å like rødvin? Har lenge hatt et ønske om å klare det, men det smaker bare ikke noe godt. Hva gjorde du?

    3. Hei Andrea!
      Hvordan er Cedrico Monet jakken i størrelsen? Jeg bruker vanligvis M i jakker, og er usikker på om den siste jakken de har igjen der hvor jeg bor passer, og den er i S. Er den “tight” eller er den ganske stor som for eksempel Svea? Setter pris på svar <3

    4. Fin blogg du har, du minner meg om meg da jeg var på din alder, å det er snart 100 år siden 🙂
      Følg meg gjerne på mammablogg43.
      Så kanskje noen av dere unge jentene gjør de valgene jeg ikke gjorde da jeg hadde mulighet, husk å følg drømmene deres jenter 🙂

    5. Du har jo utrolig hvite og fine tenner. Så da lurer jeg på om hvordan du får de så hvite i og med at du snuser? Har selv prøvd smilelab flash, men syntes ikke det ga noe resultat da jeg snuset på den tiden.

    6. Er lov å skryte av seg selv, men å omtale seg selv på den måten du gjør når du forteller om hvordan du fikk gode karakterer uten å jobbe for dem er bare arrogant og kvalmende. Når du gjør det, dytter du samtidig de ned som ikke er like heldige fra naturens side. Mange unge sliter med dysleksi, dyskalkuli, konsentrasjonsvansker, sosiale problemer som problematiserer skolegangen og annet som hemmer dem i skolehverdagen, og mange av disse jobber også ekstremt hardt for å ligge på samme nivå som de som ikke trenger å gjøre noe, og kommer kanskje allikevel ikke dit. Skjønner at du prøver å forsvare din mislykkede tid som selvstendig ungdom og som kommende voksen ved å late som at du har havnet der fordi du har valgt det, og ikke fordi du er dum, og greit: Vi tror deg, du er ikke dum. -Men fy søren, du er arrogant og respektløs.

    7. Hei Andrea!
      Har du ikke vurdert å slutte å snuse pga helsefaren? Jeg driver og slutter nå, og har klart opptil 3 mnd uten å kjøpe, men begynner som regel igjen.. Hva sier foreldrene dine om det egentlig?

    8. Anonym: Heihei 🙂 Jo, er du gal.. Haha. Når jeg løfter leppen min ser jeg jo at jeg er ruglete der hvor jeg snuser mest, og fått litt sånn brun/gul aktig tannkjøtt. Sykt ekkelt, blir kjemperedd! Skal prøve å slutte, bare har ikke helt troen på at jeg klarer det.. Foreldrene mine hater at jeg snuser, og maser om at jeg må slutte hele tiden. Så flink du er, krysser fingerne for at du klarer det denne gangen! <3

    9. Hei😄
      Vet du at pomeranian ikke skal bruke vanlig halsbånd, men seler?
      Jeg fikk beskjed fra oppdretter at jeg måtte bruke seler fordi dem har så skjørt luftrør. Bare et lite tips😉

    10. Må bare si at du har et så sykt pent ansiktstrekk! Du ser så snill ut på alle bilder liksom, og ikke slik bitchy som mange andre rosabloggere! 🙂 Og DET er faktisk en av grunnene til at jeg leser akkurat din blogg!! 🙂
      – Hilsen en jordnær jente.

    11. Hvorfor tok du opp fag, når du ikke fikk noe mindre enn karakteren 3 på ungdomsskolen og vgs, for å kunne få vitnemål da?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg