ALL BLACK

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Jakke fra CPH Feather // Bukse HER (adlink) // Veske fra Givenchy

Dette er samme jakken som den grønne, bare i svart! Skulle nesten ønske jeg kjøpte enda fler farger da jeg var i København, de kostet ikke mer enn 900 kr og er jo bare fantastisk fine. Nå skal jeg til byen og er klar for en veldig hyggelig kveld! Jeg, Fanny, Bjørn-Erik og kjæresten hans skal nemlig på latter og se på Tussvik & Tønne show. Blir nok superduper gøy, og ikke minst koselig med litt kvalitetstid med venner. Ellers lagde jeg en nydelig middag før jeg dro, som dere skal få oppskrift på i morgen 🙂 Håper dere får en fin kveld dere og, klem fra meg ♥♥ 

14 kommentarer
    1. Hvordan er det mulig å være såå pen, altså hahahha har sånn “hatelsk” forhold til deg, kun fordi jeg blir så irritert fordi du er så fin haha! Du ser smashing ut :* Ha en fin kveld!

    2. Heihei! Et lite spørsmål ang vesken din. Tror du den vil funke som skoleveske? Hvor mye rommer den?:) Om ikke jeg husker heelt feil så har du en Louis Vuitton Neverfull også, hvordan er Givenchyen i forhold til den? haha nå ble det mye spørsmål:p

    3. Hei Andrea 🙂 Har prøvd å søke litt på nettet, men kan ikke finne jakken du har på her.. Vet du om en nettside som selger den, og som sender til Norge (om siden ikke er norsk)?

    4. Kamilla: Frost scandinavia selger like jakker, jeg kjøpte min på pinkyswear.no 🙂 Har tenkt til å kjøpe en i grå også. Elsker den!!

    5. Du ser alltid like smashing ut! Helt utrolig .. Jeg skal til København denne uken, og lurer på hvor du kjøpte den jakken? Har lett en stund etter de litt billigere variantene, og den var jo både billig og fin. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg