Hvor skal jeg reise denne gangen??

Heihei!

Jeg har hatt en skikkelig produktiv dag i dag, selvom oddsene for nettopp det så dårlig ut. La meg nemlig halv 5 i natt, og stod opp halv 7.. Altså, hva er det jeg driver med? Våknet tilfeldigvis da to timer etterpå, og fant ut at jeg like gjerne kunne stå opp for å få mest mulig ut av dagen. Dro til Isabel etter at hun var ferdig på jobb, og så hadde vi hele tre forskjellige shooter. Altså materiale til tre innlegg- det er en BRA bloggdag, haha. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten Isabel altså, hun hjelper meg så utrolig mye med bloggen både som manager og venn. Så altfor glad jeg møtte henne 🙂  

Ellers var jeg en tur innom Dentalia for å få airflow, og nå er tennene mine så hvite og rene som bare det. Dentalia er best! FIkk også hatt en middagsdate med min kjære Glenn på Gate of India, før jeg turet hjemover. Jeg reiser nemlig på ferie igjen i morgen tidlig, så måtte hjem for å pakke. Noen som husker hvor jeg skal? 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

♥♥♥

Okei da, kan vel fortelle dere hvor jeg skal om noen ble nysgjerrige nå.. Haha. Flyet i morgen går til alpene! Østerrike skal vi til, et sted som heter Dorfgastein. Skiferie med familien i 5 dager 🙂 Ikke akkurat en typisk “meg” tur, men tror nok det blir veldig gøy og ikke minst spennende å få opplevd alpene. Har ikke vært der før, men det skal jo være fantastisk vakkert! Gleder meg til å ta dere med på turen. Dere får et lite hei fra meg i morgen før vi drar, og så snakkes vi igjen der når jeg er fremme. 

14 kommentarer
    1. Jeg har vært i Alpene, kjørte gjennom alpene i østerrike, italia og frankrike. Fyttigrisen, det er så vakkert! Jeg har ikke sett så fin natur noensinne. Det føles så rent og friskt der, det er helt deilig! Den følelsen å gå ut av bilen i alpene etter å ha kjørt i maaaange timer, kan virkelig ikke beskrives

    2. Åh, så heldig! Har aldri vært i alpene selv, men det står høyt oppe på listen! Du må gjerne dele masse bilder derifra 🙂 Ha en riktig god tur, og en god helg!

    3. Jeg har reist mye selv, og er selv mest glad i shopping og strand-ferier, men den ene uka familien min og jeg tilbrakte i Alpene for fem år siden er fortsatt den beste ferien jeg har vært på! Vi var utrolig heldige med været, da. -Sol, skyfri himmel og fantastiske forhold i skibakkene hver dag. Men (nesten) uansett vær, er en slik tur veldig koselig og morsomt! Stå på slalom, spise lunsj i bakken, afterski, kanskje noen show eller events i bakkene om kvelden.. The list goes on! Kos deg masse, skiferie er utrolig tidig!

    4. Hva heter hun pene jenta som var på snapchatten din i dag på flyet? Dere så smashing ut begge to! God tur xx

    5. Om du pusser tennene dine godt og bruker tanntråd + fluorskyll hver dag, så trenger du ikke airflow 🙂 Spurte om jeg kunne få det sist jeg var hos tannlegen, men fikk beskjed om at jeg ikke trengte det, i og med at de ikke var noe misfargede. Bare et tips 🙂 God tur til alpene!

    6. Hei Andrea!
      Har selv vært på vinterferie med familien i alpene et par ganger og da har vi vært i “nabobyen” til Dorfgastein, nemlig Bad Gastein. Kan virkelig anbefale dere å ta en dag der. Det er også et sted som heter Sportgastein som ligger i nærheten og dit burde dere i alle fall dra! Det ligger mye høyere og er helt fantastisk selv for oss rosajenter som ikke er så veldig glade i å stå på ski.. hehe!
      Håper dere får en fin tur 🙂

    7. Andrea da… her var det MYE sminke og airbrush, herreguuud.
      helt ærlig, og ikke for å være slem (selv om det helt sikkert kan oppfattes slik hehe), men det er SÅ mye penere med naturlig look.. 🙂
      håper du får en fin tur!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg