Lets talk about brows

// annonse

Hei mine fine og god søndag!

I dag tenkte jeg å snakke litt om bryn, som kanskje er min svakeste side innenfor makeup. Jeg er for dårlig på å bry meg om å fikse bryna mine, og går faktisk som oftest helt uten sminke på de. Hører ofte fra dere at jeg må bli flinkere på dette, og har nå derfor fått tak i noen perfekte produkter for å få bryna “on fleek”. Jeg ser nå på før og etter bildene mine at å fikse bryna slik må bli en del av min daglige sminkerutine, for gud så mye finere det ble 🙂 Jeg er så fornøyd med resultatet! Her er produktene jeg brukte:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

♥ BDB tweezer: Øyenbrynene må såklart nappes, og denne er den beste pinsetten jeg har prøvd i alle fall. Får tak i alle hår på første forsøk og gjør jobben sin 🙂

♥ BDB duo pencil: Et must for å få de perfekte bryna! Både highlighter og concealer i en blyant, som gir den perfekte finishen. Denne må dere teste ut 🙂

♥ Anastasia beverly hills gel: Denne bruker jeg når bryna er ferdig sminket for at de skal holde slik jeg vil ha de resten av dagen. Dere vet når hårene faller litt ned om du feks gnir deg litt på øyenbrynene uten å tenke over det? Det er ikke noe problem når du har tatt på denne, for bryna holder seg plassert som om du skulle brukt lim. 

Image and video hosting by TinyPic

♥ BDB brow powder: Personlig synes jeg pudder er lettere å bruke enn blyant når det gjelder bryn, men det varierer jo fra person til person. Dette pudderet fra BDB er hvertfall helt fantastisk, og fargene er veldig fine! Jeg har det både i fargen “taupe” og “blonde”, fordi jeg bruker begge på en gang. Den lyseste fargen bruker jeg innerst på brynet, og så tar jeg den mørkere fargen fra ca 3/4 og ut. Anbefales å prøve 🙂

♥ NYX dual brow brush: Denne skråkosten er det perfekte verktøyet for å få den formen man ønsker, og er rett og slett bare dødsgod. Bruker naturligvis denne sammen med BDB brynspudderne 🙂 Den har også en børste på baksiden, altså veldig praktisk med to i en. 

Image and video hosting by TinyPic

Her er øyenbrynene ferdig påtegnet, og jeg har på meg concealeren fra BDB duo pencil 🙂 Denne skal selvfølgelig blendes ut etter påføring, hehe. Etter det bruker jeg highlighteren fra samme blyant, og avslutter med gel’en fra Anastasia Beverly hills. 

Er dere spente på resultatet? Her har dere bryna uten noe sminke på:

Image and video hosting by TinyPic

Bryna etter å ha brukt produktene over:

Image and video hosting by TinyPic

Helt crazy hvor mye finere det ble! Nå er jeg som sagt overbevist om at dette er noe jeg må forsette med, hehe.

Har desverre ikke noen privat rabattkode til dere på produktene denne gangen, men heldigvis så har Coverbrands tidenes kampanje nå. ALL sminke på hele siden deres er på opp til 40% avslag. Det vil jeg si er ganske så fantastisk, for Coverbrands er sminkehimmelen ♥ Dere finner salget HER 🙂 Såå.. Hva synes dere om bryna?

15 kommentarer
    1. Når jeg først så overskriften på innlegget, tenkte jeg “oh no, skal hun komme med tips, hun som ikke en gang sminker bryna sine”. Men du imponerte, haha. Det ble jo kjempefint! Sminken ser mye mer helhetlig ut når du har mer definerte bryn 🙂

    2. Kjære andrea.
      Jeg leser egentlig ikke bloggen din, men følte bare jeg skule skrive noe her.
      Du har alltid vært utrolig vakker. Jeg håper du skjønner det.
      Ikke definer deg selv fra komentarer du får her. Ikke la oss lesere bestemme over din selvfølese. Ikke tro at din verdi er bygd opp av hvor mange likes, lesere eller positive og negative komentarer. Du er så mye mer enn det. Det er så mye vi ikke ser. Vi ser ikke dine svakheter eller styrker. Vi ser det overfladiske deg. Vi kjenner deg ikke tvers gjennom. Vi kan ikke bedømme deg som person ut fra det vi leser.
      Din identitet er ikke det vi ser. Det er ikke designerveskene, sminka eller hvordan din blogging er.
      Din identitet er DEG. Vær sann mot deg selv og gjør det som gjør deg lykkelig. Er det blogging? Topp! Er det botox? Gjør det! Er det å sitte alene og høre på musikk på rommet? Kjør på! Er det å reise? Reis!
      Men ikke la noen andre enn deg selv bestemme over ditt liv. Ikke la en kommentar om utseende ditt gjør at du spiser litt mindre, tar litt mer restylane eller tar dobbel så mange squats de neste treningsøktene. Man kan lure seg selv med å si at jeg gjør det for meg selv. Men innerst inne hører vi alle kometarene og det samfunnet mener er idealet. Bryt mønsteret. Den onde sirkelen skapt av samfunnet.
      Kjenn på hva du føler er riktig for din egen del. Ikke for vår eller samfunnets del.
      Tenk for en frihet det er å kunne leve sitt liv autentisk og kjenne at man er fri fra alle fordommer og press.
      Jeg håper virkelig at du ikke tar dette som kritikk på noen måte, for det er det ikke ment som.
      Du virker som en utrolig hyggelig jente som har mye bra å komme med! ikke undervurder deg selv.
      Synes det er så kult det du gjør. U GO GIRL.

    3. Jeg har tidligere lest kommentarene om øyebrynene dine. Selv har jeg ikke kommentert noe, selv om jeg har lagt merke til at du har hatt de usminket (du ser like fin ut in my opinion, med eller uten sminka bryn). Jeg likte veldig godt hvordan brynene dine er i etterbildet, men jeg liker også hvordan du har de til vanlig, så etter min mening så behøver du strengt tatt ikke å sminke de. Ikke noe å føle seg usikker for eller ha som kompleks iallfall, fin er du uansett! Jeg ville bare si det!

    4. Veldig fine – men håper bare du ikke gjør det kun fordi du har fått kommentarer på det! For hvis du ikke tenkte så mye på det før, men gjør det kun fordi andre ikke liker dem, så er det på en måte “feil” 🙂 for du skal kun fikse og smiinke bryna dine hvis du selv føler for det og syns det er finere, ikke basert på hva blogglesere eller andre syns! Men gjør du det av sistnevnte, så kjør på! Poenget mitt er bare at du ikke skal måtte endre bryna dine pga kommentarer jeg ser du har fått på dem. Du skal kun endre de for din egen del, og hvis du selv føler deg mer komfortabel med at de er sminket- så for all del, helt supert! 🙂 Jeg syns de er fine både sminket, men også veldig veldig fine usminket.

    5. Kanskje dem hadde vært finere som litt tykkere ,men du må ikke høre på folk som kommentere hva du burde fikse

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg