GLADLAKS

Hei fininger 

Nå skal jeg fortelle dere noe jeg har visst om en liten stund og gleder meg veeeldig til.. Jeg flytter ut 1. april! En venninne av Madicken har kjøpt leilighet og lurte på om vi ville bo der med henne frem til august når vi skal kjøpe egen, og det tilbudet måtte vi nesten bare si ja til. Leiligheten ligger på frogner, og det blir helt fantastisk å flytte tilbake til byen. Jeg var den første av vennene mine som flyttet hjemmefra for litt over 3 år siden, og nå er jeg så og si den eneste som bor hjemme, haha. 

Gleder meg sånn til å handle inn egen mat, lage egen middag, få tilbake de gamle vanene med trening og kosthold, få vært mer sosial og generelt bare bo i nærheten av alt! Nå føler jeg alt begynner å ordne seg for meg, og jeg vet bloggen blir så mye bedre så fort jeg har egen leilighet. Jeg kommer til å være mye lykkeligere, ha et mer sosialt liv og ha mer motivasjon, og det vil gi resultater her inne også 🙂 Glede!!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Genser fra Bikbok og bukse fra Weightless HER (sponset)

Elsker denne WR.UP buksen! Fikk lov av weightless å gi dere en rabattkode på alle jeans (ikke salgsvarer) på siden deres. Dere får 20% avslag frem til søndag med koden “AndreaJeans”. Jeg bruker strl small, og anbefaler å også ta en titt på høytlivs buksene deres. De er superfine- jeg har jo den i sort slangeskinn som dere så for noen uker siden 🙂 Vi snakkes snart igjen, ønsker dere en super start på uken 

20 kommentarer

Siste innlegg