Must have: Betakaroten fra Good for me

// annonse

I dag skal jeg som sagt ha brunfarge tema her på bloggen, og starter med naturlig farge! Naturlig brunfarge er uten tvil min favoritt, og det er som oftest det jeg har også. Jeg elsker å være brun, og prøver å holde en ganske god farge året rundt. Brunfargen får jeg ved å sole meg, enten på ferier eller i solarium. Solarium er ikke noe jeg tar veldig ofte, men jeg har “bruningsperioder” hvor jeg tar solarium typ 5-6 ganger med en til to dagers mellomrom. Så venter jeg minst 1-2 mnd før jeg tar mer sol 🙂

Naturlig blir jeg nok raskere og dypere brun enn gjennomsnitts nordmannen,  men med hjelp av betakaroten fra Good for me får jeg tidenes brunfarge. En brunfarge jeg aldri kunne fått uten mitt favoritt kosttilskudd ♥ Det er faktisk helt utrolig hvor stor forskjell man kan se på brunfargen når man har tatt betakaroten over tid sammen med soling! Mange er beskymret for at man får en oransj aktig brunfarge av betakaroten, og det kan jeg skrive under på at man ikke får. Min blir bare enda mørkere enn uten, men like fresh 🙂 

Sååå.. Hvorfor bruke betakaroten fra Good for me?

♥ Du får en mye dypere brunfarge enn du hadde klart å få naturlig

♥ Brunfaren holder mye lenger enn normalt

♥ Betakaroten stimulerer pigmentdannelse, gjør huden mer mottagelig for sollys, beskytter huden mot aldring og mot å bli solbrent

♥ Du slipper soleksem 100%. Så om du sliter med nettopp dette, så er betakaroten genialt! 

Nå er vi midt i mars, og det er faktisk ikke lenge til det blir strandvær! I fjor solte jeg og vennene mine oss på stranden allerede i april 🙂 Så om dere har lyst til å teste ut betakaroten, så er tiden inne for det nå. Jeg ville gått på det i minst to uker før en evt ferie, eller før solsessongen starter. Man skal ta en kapsel om dagen, og en boks med betakaroten holder for 2 måneders bruk. Jeg kan garantere dere at dere vil bli superfornøyde, jeg hadde aldri klart å slutte nå etter å ha brukt dette lenge. Om noen lurer så trenger man ikke å abbonere på betakaroten fra Good for me, du kan også ta et enkeltkjøp. Kan jo være smart så man får testet ut først!

Dere får kjøpt min betakaroten HER og det koster ikke mer enn 169 kr ♥♥

30 kommentarer
    1. Bruker også denne betakarotenen og er veldig fornøyd 🙂 Deilig at det er så billig, ellers hadde ikke en student som meg kunne prioritert det 🙂

    2. Dette er litt off topic, men jeg klarte ikke å unngå å legge merke til at det antrekket så utrolig deilig ut, og ikke minst fint! hehe <3

    3. Vet du om man kan få kjøpt denne i butikk? Kortet mitt funker nemlig ikke på nettet 🙁 og er det 18 års grense?

    4. Charmina R. K: Jeg tar det året rundt i og med at jeg tar endel solarium og reiser en del utenlands. Men ellers er det ikke noe vits i å gå på det om huden ikke eksponeres for sol. Så for nordmenn som ikke reiser bort på høsten, vinteren og tidlig vår- så anbefaler jeg å gå på det typ mai-august hvor vi har sol her <3

    5. Anonym: Får ikke kjøpt i butikk og nei det er ikke aldersgrense. Men du trenger ikke kort til å handle på siden deres, du bare bestiller og får faktura du kan betale med 21 dagers frist :))

    6. Hei! Pleier vanligvis ikke å kommentere på blogger, og tar vanligvis avstand fra å henge meg opp i hva bloggere velger å skrive om etc, men ville bare si at jeg syns det er fryktelig dumt at du snakker så “lett” rundt bruken av solarium. Det hjelper absolutt ingenting å bruke betakaroten mot aldring og skade på huden når det kommer til sol. Sol er det værste en utsetter huden sin for, og solarium er noe som sterkt frarådes for en grunn. og det har ingenting å si om man kun tar det i perioder eller ukentlig, utsatt for hudkreft er du uansett. Og IKKE minst rynker, pigmentflekker osv som du må slite med når man blir eldre. Lite gjennomtenkt tema å “reklamere” om mener jeg tenker jeg hvertfall! Ikke ment som noe “hat” mot deg, men kun en liten tankevekker for de som kanskje trenger en 🙂

    7. På snapchat for en stund siden tok du bilde av en haug med nye klær fra Nelly. Hadde vært kjekt å sett bilder av alt 🙂

    8. Om man bestiller en enkeltleveranse blir man ikke abbonennt og får tilsendt automatisk? Da får man bare 1 gang og må bestille andre ganger selv senere? Må bare dobbeltsjekke 😉 Du ser fantastisk fresh ut!

    9. Jeg synes du burde informere dine lesere om at betakaroten ikke skal brukes av folk som røyker. Betakaroten øker sjansen for å få lungekreft i forhold til dem som ikke bruker betakaroten og røyker. Når du annonserer slike ting burde du også informere farene. Spesielt når det er snakk om helsa til dine lesere

    10. Jeg har hatt veldig lyst til å bestille meg dette tilskuddet i flere år, men er usikker hver gang. På grunn av at det kan være farlig å bruke det. Lest at man kan være utsatt for å få eks hjerte og karsykdommer og lungekreft.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg