Ny surfetur med Lapoint!

// sponset reise

Holaaa!

Herregud, nå er jeg så altfor glad. Gjett hvor jeg skal om 1 mnd? Tilbake på surfecamp i Ericeira/Portugal med Lapoint! Helt seriøst, den lille fiskelandsbyen der er et av mine favorittsteder i hele verden. Livet er så fredfult, idyllisk og rett og slett magisk der. Menneskene er så avslappede, freespirit og hyggelige. Byen er så altfor vakker med så mye av det gamle bevart, og klippene der kan nesten ikke beskrives med ord. Også gleder jeg meg veldig til å leke meg med surfebrettet i bølgene igjen. Surfing som jeg trodde skulle være litt kjedelig, men så ble jeg heller helt forelsket. Jeg kan love dere at det finnes ingenting bedre enn å starte dagen med et par timer surfing, det gjør ubeskrivelig godt for kropp og sjel! ♥

Jeg reiser ned 24. april med en knippe andre bloggere fra norge, sverige og danmark, og da blant annet Anniken som jeg også skal oppleve mye spennende med fremover. Det forteller jeg mer om senere! Vi sjekker inn på camp Lizandro, som jeg bodde på første gangen jeg var der. Den har tidenes koseligste bungalower, og campen i seg selv er rett og slett dødsfin! Jeg har meldt meg nok en gang på level 1, til tross for at jeg egentlig har fått ordentlig teken på surfingen. Er bare at det går så lang tid mellom hver gang, så da tør jeg aldri gå for level 2, haha. 

Aaah, er så mange gode minner fra surfecamp med Lapoint! Dette blir min tredje gang på tur med de i Portugal, og jeg kan love dere at jeg gleder meg VELDIG.  Gleder meg også masse til å ta dere med på turen 🙂 Dette blir braaa ♥

6 kommentarer
    1. Bloggen din laster inn utrolig tregt iforhold til andre, og den bruker uendelig lang tid på å laste opp bilder. I tillegg går det ikke an å bla nedover de andre innleggene dine, det stopper liksom ved det siste du skrev, akkurat som om du kun har skrevet et innlegg? Er det noe teknisk feil eller noe? 🙂

    2. Har aldri hatt problem med å laste inn bloggen din… Har lynraskt Internett da, så kanskje jeg ikke merker det? Men det påvirker de med tregere fra før

    3. Har ganske raskt internett jeg og og denne bloggen laster inn kjempe tregt hos meg og 🙂 både på mobil og på pc. Håper det fikses, elsker bloggen din! Smask

    4. Hysjjjj, ikke røpe Ericeira til noen! Må bevare Ericeira som det er. Bodde noen år i Estoril/Portugal og Ericeira var min hemmelige avstikker. Enda bedre er det der utenom sesongen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg