Fremme i Paris!

Dagen i dag startet egentlig så dårlig den bare kunne, med bare tull og altfor lite søvn. Men heldigvis rakk vi flyet, og sov den to timer lange turen 🙂 Nå er vi fremme på hotellet som er helt fantastisk fint! Føler beliggenheten er litt dårlig, men så er jo ikke akkurat jeg så veldig kjent her heller. Vi bor rett ved Moulin Rouge om noen er lokalkjente, hehe! Anngående det har vi skikkelig lyst til å dra på et show, eneste var bare at det var veldig dyrt. Rundt 2000 kr- noen av dere som har vært på det og kan si om det er verdt det eller ikke?♥ Nå er vi klare for litt sightseeing, vi snakkes senere!

17 kommentarer
    1. Hvis dere får en dag med fint vær anbefaler jeg å kjøpe med noen deilige makroner og sette seg i solen foran sacre coeur! Latterlig fin utsikt og nydelig kirke som er verdt å se:)
      Kos dere på tur!!

    2. Hei 🙂 Lurte på om du kan ta dette med i ukens spørsmål…
      Kan du anbefale en god selvbruning for blek hud? Noe som ikke blir så altfor brunt på, i og med at huden er ganske blek, men likevel gir en fin brunfarge og ikke er flekkete :-).

    3. Jeg så på snapchat at du kjøpte 6 tårn med snus. Jeg trodde kvoten var på bare 2? Skal snart ut å reise så greit å vite hvor mye jeg må ha med meg før jeg kommer til flyplassen 😀 Såå hva er kvoten på om du bare kjøper snus?

    4. Vibeke: Tingen er at på vei ut av landet kan man kjøpe så mye man bare vil- null kvote 😀 På vei hjem er det kvote på 10 snusbokser, evt 15 om du kjøper skruf slim (ny regel). Så du kan kjøpe så mye du vil når du flyr ut av landet og så ta med i kofferten hjem igjen, men er selvfølgelig alltids en sjangse for å bli stoppet i tollen og da får du bot + blir fratatt snusen om det er over kvoten 🙂

    5. Da ligger du faktisk veldig bra til! Lå der i sommer! Er utrolig dårlig på retninger osv. Men du ligger egentlig midt i smør øyet! Pass deg på nettene litt ghetto er det jo:-p men det er så ufattelig mye mer sentralt enn du tror. Nyt Paris og hva byen har å by på. Gå innom konditoriene og kjøp masse baguetter:-D anbefaler og kjøpe med litt fine malerier hjem også:))

    6. Åh, har vokst litt opp i Paris ettersom faren min hadde et oppdrag der noen år. Som hun over her sa MÅ dere få med dere Sacré Cæur (eller det er vel bare katedralen, men den er jo forsåvidt fin å bare titte innom og se opp i det fine taket) og området der oppe, Montmarte.
      Jeg er også veldig glad i det litt vintage strøket Le Marais, og Luxembourg-parken (Jardin du Luxembourg), som ligger i gaten san Michel, som strekker seg oppover fra Latinerkvarteret! De har mange fine hager i Paris tho, men denne lå rett utenfor der jeg bodde.
      De har også en del mat fra Ladurée som er helt fantastisk god, og det er jo en opplevelse i seg selv å sitte på et så pent og gjennomført sted i Champs-Élysées (og om jeg husker riktig var det ikke urimelige priser heller?). Anbefaler viiiiirkelig å spise middag på en litt skjult skatt som heter Bistrotters, der er det helt sjukt god mat.
      Kos dere masse, savner den byen så mye!

    7. Kos deg;) tror du at du kan legge ut link fra genseren din? Finner den ikke på missguided. Evt om du vet om den er der enda? Lenge sidn du bestilte den? Eller hva man skal søke på for å finne den

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg