Den perfekte vår-looken

// Innlegg i samarbeid med Coverbrands.no

GOD KVELD ♥

Nå har jeg laget tidenes mest tidskrevende innlegg, og håååper det faller i smak! Skal vise dere en nydelig vår-look, med litt andre farger enn jeg vanligvis bruker når jeg sminker meg. Gøy å variere litt, og jeg ble superfornøyd med resultatet 🙂 Her er produktene jeg brukte:

♥ Max factor skin luminizer foundation: Et ord- WOW! Jeg har aldri hatt troen på foundationer fra “billigmerker”, men denne er helt fantastisk. Dekker sånn akkurat passe, og veldig lett å bygge opp dekkevnen etter hvor mye man tar. Nydelig konsistens, superfint resultat og en utrolig fin fargetone. Fargen jeg har heter soft honey 🙂 Så deilig å finne en rimlig foundation, som kan sammenlignes med de som koster 4 ganger så mye. Anbefales!

♥ Beautyblender: Dette verktøyet har jeg blitt helt frelst av, og jeg skjønner all hypen rundt beautyblender. Helt fantastisk til påføring av foundation, og resultatet blir så jevnt og fint. Sier bare hadebra for alltid til vanlig foundationkost, haha 🙂

Makeup revolution bronze palette: Et fantastisk contour kit i pudderform, med både matte og bronzed alternativer + highlightere. Perfekt til en solkysset look! Jeg elsker denne, og kan ikke forstå at den er så billig. 159 kr?! Ganske så sykt 🙂 Skal love dere at man ikke trenger å bruke flere 100-lapper for et contour kit, denne leverer minst like bra som de dyrere versjonene. 

Hot mama blush: Denne tar jeg vel med for 10’ende gang nå, men den er rett og slett helt nydelig. Perfekt blush farge, og kan like gjerne brukes som øyenskygge eller highlighter også 🙂

Maybelline the blushed nudes palette: Husker dere smokey eyes palettet jeg blogget om forrige måned? Dette er samme, bare i lysere og mer sommerlige farger. Hele 12 ulike nyanser, og masse fine farger. Til tross for billig produkt, er disse øyenskyggene veldig pigmenterte, lette å jobbe med og gir et smashing resultat. Har tatt et lite hjerte på de nyansene jeg brukte i looken under 🙂

Nyx all over shadow brush: Å ha en god øyenskyggekost er så viktig at jeg ikke kan få sagt det nok. Kosten gjør så og si hele jobben! Denne er en av mine favoritter 🙂

Nyx soft matte lip cream: Dette er verken en leppestift eller lipgloss, men midt i mellom- en lip cream! Så behagelig på, holder lenge og fargen er en nydelig nude. Gir en matt look, noe jeg har helt dilla på for tiden! Jeg har fargen “abu dhabi”, fargen “london” er også superfin 🙂

♥ The balm meet matt(e) Hughes: Har dere hørt om liquid lipstick? Det er veeeldig populært for øyeblikket, og personlig har jeg blitt helt forelsket i nettopp dette. Så og så det eneste det går i fortiden 🙂 Sitter som lim, og gir en helt matt finish! Denne fargen er litt ferskenaktig, og så altfor fin. Den heter “comminted” ♥

– HER ER LOOKEN JEG LAGDE MED PRODUKTENE OVER –

Startet med å påføre foundationen fra Max Factor med min elskede beauty blender. Så gikk jeg over med contour kittet, hvor jeg påførte mørk farge på kinnben, hake, tinning og øverst på pannen. Så gikk jeg over med lysere pudder og highlight på de stedene lyset treffer ansiktet først naturlig 🙂 Til slutt avsluttet jeg med hot mama på kinnene.

Øyenskygge! Her startet jeg med å bruke en av de brune fargene fra contour kittet i globallinjen, for å få en fin blandingsfarge. Så blandet jeg den gullfargen og den rosa fargen (se hjertene på bildet av øyenskyggepaletten over), og påførte på selve øyelokket. Til slutt tok jeg den mørkeste fargen i hjørnet, og blandet godt ut og over i globallinjen. Gjort på 1-2-3, og helt nydelig look 🙂

For å få vist begge leppeproduktene, bestemte jeg meg for å lage “ombre lips”! Ombre lips er dødskult, og veldig enkelt. Startet med å ta liquid lipstick’en over hele leppen, altså den mørkeste fargen. Så tok jeg på litt av den lyseste lip cream’en, og blendet forsiktig ut med fingrene. Synes fargene ble helt nydelig sammen 🙂

Den ferdige looken! Nok en gang har jeg vært så heldig å få rabattkode til mine fine lesere hos Coverbrands. Den er “ANDREA27”, varer frem til 31. mars og gir 20% på all sminke hos coverbrands bortsett fra nyx og salgsvarer ♥♥♥

Hva synes dere? 😀

18 kommentarer
    1. Du er så heldig som får de palettene der til å fungere.. For meg er det ingen pigment, de blender ikke, ser bare patchy ut og alt…

    2. Bør nok kanskje investere i et bedre contour kit. Contouren under kinnbena er alt for orange, så det ser ikke noe naturlig ut. Ser mer ut som om du har tatt for mye bronzer på. Contouren skal være litt mer grå-aktig i fargen, slik at det faktisk ser ut som en skygge under kinnbena(som er meningen).
      Ellers en veldig fin look 🙂

    3. Dette er rett og slett pinlig å lese. Slik en annen allerede har kommentert, er dette neppe produkter du ville brukt til vanlig. Du prøver for hardt, og det er ekstremt merkbart at du ikke mener mange av ordene du skriver. Det er helt forkastelig når bloggere anmelder produkter til sine lesere uten å egentlig like produktene de skriver om. Dere vet vel at det er mange godtroende lesere der ute som bruker sine egne penger på de udugelige produktene dere omtaler? -Lesere som senere føler seg snytt for pengene, og lurt. Du kan ikke ha særlig mye moral eller samvittighet i deg. Dette er lureri.

    4. Drit i alle de negative kommentarene over. De er bare sjalu for at du kan velge ut hva du vil i sminke. Mange av dem vet kanskje ikke at du som toppblogger får sikkert 1000 ulike tilbuder av sminke hver måned. Så jeg tar deg på ordet når du skriver anmeldelser! <3 foressten, kjempefin genser. Hvor er den fra?

    5. Kan du ikke lage en video med dine vanlige sminkerutiner, med din vanlige sminke? Også lurte jeg på om du kan legge ut enten bilder eller video av hvordan du bruker skinrolleren i ansiktet?

    6. Hei Andrea 🙂
      Jeg har kjempe lyst til å dra til “Lashes by Kasja” for å farge og nappe bryn. Men en ting gjør meg usikker – vil brynene bli stygge? Vil jeg kle det? Hvordan blir fargen på brynene? Lurte på om du har noe erfaringer med bryn fra dem, eller er de flinke nok slik at det vil bli bra uansett?
      Hilsen en litt usikker leser som har lyst på nye bryn

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg