BLACK n WHITE

Jakke og bukse fra h&m // Topp fra ebay // Veske fra Givenchy

Dette var antrekket jeg hadde på meg i går! Jakken er så altfor kul, og er uten tvil et av mine bedre kjøp. Ellers er det så mange fine bakgrunner her i Paris at jeg nesten ikke vil gjøre noe annet enn å ta fine bilder, haha 🙂 Nå går turen til eiffeltårnet, hvor vi rakk å være ca 2 min i går før det begynte å pøsregene og hagle, som gjorde at vi flyktet inn i en taxi. Går det ann, haha 🙁 Planen er lunch og litt photoshoot der, før turen går videre til Le Marais. Vi snakkes mer senere i dag, elsk på dere ♥♥

7 kommentarer
    1. Du har tidligere nevnt at di kjøper piercingene på eBay, hva søker du på da? Når jeg søker finner jeg bare piercingene som ser billig og “jalla” ut.. Håper på svar 😁😁

    2. Åh, fint antrekk Andrea!!
      Hva søker du på når du skal få opp toppen på Ebay? Ønsker meg en slik!

    3. Kan duuu please fortelle hvilke hm butikk du kjøpte jakken fra, har lett over alt og finner den ingen steder :(((

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg