LUNCHI’N

– Lunch at Le Fouqet’s –

Livet i Paris, dere! Det er så vakkert her, og jeg føler et par dager er altfor lite tid til å få utforsket nok. Hele dagen i dag har vi trasket rundt, og planlegger å gjøre det samme i morgen også. Eneste er at det er skikkelig ustabilt vær nå, bytter på å være blå himmel og sol til pøsregn ca hver halvtime- haha. Har fått tatt masse fine bilder, blant annet outfit bilder foran selveste triumfbuen. De skal dere få se tidlig i morgen! Nå er det klart for burlesque show på Moulin Rouge 😀 Som dere sikkert skjønner kom vi til konklusjonen om at det føltes verdt det å dra dit, og jeg gleder meg helt sykt. Tar med kamera, og krysser fingerne for at det blir amazing! ♥

5 kommentarer
    1. Den jakken er så ufattelig fin!!! Jeg har alvorlig siklet etter den siden første bilde jeg har sett av deg med den..
      #RESTOCK #RESTOCK #RESTOCK
      Tror du de noen sinne får inn igjen denne jakken, typ hvor lenge siden er det siden du kjøpte den? Altså jeg kan ikke få SAGT nok hvor mye jeg elsker den jakken. Hvis du noen sinne vurderer å selge den, så vet du hvem du vil få en god penge av;);););;);););)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg