BY THE EIFFEL TOWER

Holaa!

Endelig er jeg hjemme igjen i Oslo. Vi hadde både veldig flaks og uflaks på veien hjem, haha… Fra hotellet til flyplassen skulle det ta 25 min å kjøre med taxi, men selvfølgelig havnet vi i en stillestående kø bare et par minutter etter vi hadde kjørt. Hadde nok vært en ulykke eller noe slikt, for vi kom rett og slett ingen vei. Vi begynte å innse at vi mest sannsynlig ikke kom til å rekke flyet når det hadde gått 2 timer (!!!) og vi fortsatt ikke var fremme på flyplassen. 30 minutter før flyet skulle gå kom vi endelig frem, og spurtet inn på flyplassen. Egentlig var bagasje drop’en stengt, men etter overtaling og noen søte smil fikk vi heldigvis lov til å sende bagasjen- haha. Så utrolig nok rakk vi faktisk flyet, og det føltes så altfor deilig 😀 Hadde kostet 2700 kr per pers for nye flybilletter senere på kvelden, så det var flaks!

I dag sov jeg helt til halv 2, og verdens søteste lille Molly lå trofast ved siden av helt til jeg sto opp. Haha, hun er så skjønn (og mammadalt)! Senere på dagen dro jeg for å se på den nye leiligheten, og har vært der så og si frem til nå for å male. Forhåpentligvis får vi flyttet inn allerede på lørdag, og jeg gleder meg veldig! Leiligheten er superfin og beliggenheten er helt perfekt 🙂

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Jakke fra Pinkyswear // Veske fra Chanel // Bukse fra Topshop // Sko fra Nike

Siste anntrekksbildene fra Paris! Har enda mer bilder jeg skal vise dere, men det får bli i morgen ♥♥

13 kommentarer
    1. Lønner seg ofte å ta toget i Paris! Det koster mindre og er relativt enkelt + man slipper å tenke på kø som det ofte er i Paris 🙂

    2. Så flott du er 😃
      Hvilken størrelse har du i jakken?
      Går det å bestille buksen på nettet via Nelly eller noe?
      Klem

    3. Er solbrillene i forrige innlegg fra Gina Tricot? Kan nemlig ikke finne de på nettsidene deres…
      God helg!

    4. Heei☺️ Sett flere bilder av deg den siste tiden hvor jeg har tenkt at leppestiften du har brukt på bilder har vært veldig lik en jeg har lett en stund etter.. Vet at du har jeffree star sin celebrity skin, og denne er veldig fin. Men syntes den kan bli bittelitt foor brun til tider. Men syntes ikke alltid dine lepper er like brune, men samtidig veldig lik den fargen!! Så sykt irriterende å se swatcher og ikke komme frem til noe haha.. Og på dette innlegget syntes jeg det liknet litt på celebrity skin, men den er jo mer rosa(?). Mindre brun iallefall. Så hvilken er dette?☺️ Isåfall hvilke andre bruker du ofte og som ligner litt? Setter stor pris på om du ville anbefalt meg noen!
      Fortsetter å oppdatere bloggen din, og håper på svar!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg