Ny tannblekingsfavoritt: Premium white

// Sponset

Hei, mine kjære!

Nå har vi endelig fått flyttet igjen i den nye leiligheten, og bloggingen vil nå fremover fortsette som normalt. Skal fortelle mer om alt dette senere, for nå skal jeg nemlig snakke litt om tidenes produkt 🙂 Først og fremst må jeg si at jeg forstår at mye vi bloggere legger ut fort kan virke “kjøpt og betalt”, men i alle fall for min del er jeg ekstremt nøye med hva jeg reklamerer for. Jeg får minst 10 forespørsler fra annonsører hver eneste dag, og som dere da sikkert skjønner er det veldig mye å velge mellom og jeg kan derfor være kresen. Jeg håndplukker også alltid ut hvilke produkter jeg skal skrive om, og krever av samarbeidspartneren at jeg må få god tid til å teste produktet før det evt blogges om. Er jeg ikke fornøyd, så vil ikke produktet bli frontet på bloggen min- enkelt og greit. Dere stoler på meg, og jeg ønsker ikke at dere skal legge penger i produkter jeg ikke kan stå for. Jeg blogger kun om ting jeg ville brukt penger på selv, og det er en god regel for meg 🙂

Dagens tema er tannbleking, og som dere vet har jeg testet ut mye forskjellig på denne fronten. Tennene mine bleket jeg vel første gang som sikkert 14 åring, og jeg må si det er mye bra på markedet innenfor det feltet. Men som med sminke, er jeg også alltid åpen for å teste ut nye metoder og produkter 🙂 Den siste tiden har jeg testet ut tannbleking’s kittet til Premium white, og slik ser det ut:

Altså- sjekk ut det her a! Snakk om profesjonell hjemmebleking, haha. Det beste av alt er at dette er like fantastisk som det ser ut som ♥ Her har du blekeskinner som du får formet etter eget bit ved å holde skinnene i kokende vann i 3 sekunder, og så bite sammen. Så er det en aktiveringsspray (den lille blå), hvor du sprayer tre ganger på tannbørsten din og pusser tennene med den i 60 sekunder før blekingen skal settes i gang. Denne er utrolig viktig for å gjøre blekingen så effektiv som mulig 🙂 Ellers har vi jo selvfølgelig også selve blekegel’en, som skal påføres i skinnene før du tar de i munnen. Og så min lille favoritt til slutt: Et LED-lys som skal plasseres utenfor skinnene under behandling, som aktiverer blekemiddelet og gir maksimal effekt i blekeprosessen. Hvor kult er vel ikke det? Her har du alt du får når du bleker tennenne hos tannlegen, bare at det kan gjøres hjemme og er ekstremt mye billigere. 

Såå.. Hvor brukervenlig er dette og hvordan blir resultatet? Ved første øyekast synes jeg det så litt avansert ut, men ved hjelp av en veldig god step by step  bruksanvisning som følger med i pakken gikk dette så lett som bare det. Skinnene kan naturligvis brukes om igjen, så etter første gangen er det ikke værre enn å pusse tennene med aktiveringssprayen, ta i blekemiddel i skinnene, ta skinnene i munnen og til slutt plassere led-lyset utenfor skinnene igjen. Gjort på 1-2-3! Ellers et fantastisk pluss med dette produktet er at blekingsmiddelet smaker TANNKREM. Jeg hater den typiske blekemiddel smaken, så jeg ble superglad når produktet faktisk smakte godt.

Blekeprosessen varer i 25-30 min, og du skal gjenta behandlingen frem til du synes tennene dine er hvite nok. Så er det lurt å gjøre det 1-2 ganger i mnd for å freshe opp og opprettholde resultatet. Personlig fikk jeg megaresultat etter bare en blekerunde, noe jeg elsker! Har ikke tålmodighet til produkter som må brukes over tid for å se en forskjell, hehe. Jeg digger at Premium white både ser helt fantastisk ut, og også virkelig lever opp til forventningene 🙂

Her er blekingen i gang! Ser litt halvveis rar ut med alt dette i munnen, haha 🙂 Behandlingen er ikke ubehagelig på noen som helst måte, og det er bare å se på tv eller hva enn du vil under blekeprosessen. Det gjorde jeg og viiiips så var det klart!

Her kan dere se tennene mine, 100% uredigert. Helt sykt hvor hvite de ble! Et hvitt smil er deffinitivt et selvtillitsboost, og det at man slipper å bruke flere 1000 kr hos tannlegen på det er vel ikke annet enn helt fantastisk 🙂

Premuim White har mange forskjellige kjøpsmetoder, og dere kan se alle muligheter inne på siden deres. Det billigste alternativet er abonoment til 449 kr (kampanjepris, før 1190 kr) som holder til 2 mnd, og så vil du få nytt kitt til 2 måneders forbruk for 269 kr annenhver mnd. Dette abonomentet har ingen bindingstid, og for å si opp må du kontakte kundeservice senest 14 dager etter fakturadato. Dette kan dere lese mer om HER! Ellers går det ann å bestille kittet uten noe abonoment, eller evt enkeltprodukter- men det blir da litt dyrere. Sjekk ut siden deres og finn det som passer best for deg ♥

Jeg er i alle fall superduper fornøyd, og det er ingen tvil om at dette produktet har blitt min favoritt innenfor tannbleking! Bare å spørre om dere lurer på noe i kommentarfeltet 🙂

18 kommentarer
    1. Premium White har jeg prøvd selv. Det funker! Jeg reiser mye, som det fremgår av profilnavnet mitt med min reiseside. På mine reiser kjøper jeg Premium White i gode helsekostbutikker på stedet. Det siste kuppet jeg gjorde var i København. Takk for grundig info i bloggen din!

    2. Var nettopp hos tannlegen og fikk renset tennene og fjernet misfarging. Det er virkelig en boost med fine tenner. Så.. Jeg bestilte! Hadebra fra studentlommeboka, hahha 😂

    3. Er det skadelig for tennene og farge de så ofte? Har selv lyst til å prøve men er redd tennene blir misfarget eller at det skal skje noe.

    4. Kathrine: Det er nok ikke direkte bra for tennene, men jeg har bleket tennene sikkert titalls ganger i flere år og har ikke merket noen skader eller negative ting ved det enda i alle fall 🙂

    5. Josefine: Hei! Produktet er i allefall godkjent i henhold til eu-regelverk og norsk lovgivning, så det vil si at det er i alle fall ikke noe værre enn andre blekeprodukter du kan få tak i her i landet 🙂 Om det er skadelig vet jeg desverre ikke, men personlig har jeg ikke hatt noen negative opplevelser i forhold til bleking av tenner og jeg har holdt på med det i årevis!

    6. Hei Andrea! Jeg har prøvd dentway som du anbefalte før, og den har funket kjempebra på meg. Men gikk dessverre tom for de for noen måneder siden. Vil du si at denne tannblekningen gir et mye bedre resultat enn dentway sine? Bare så jeg vet til neste gang jeg skal bestille 🙂

    7. Hei Andrea! Er det meningen at man bare skal bleke tennene oppe eller kan man bruke de samme skinnene til å bleke tennene nede også?😊 Må man eventuelt ha to skinner for å bleke begge radene?

    8. Har hørt at mange blekemidler gjør at tennene blir litt skjøre etter behandlingen.. Merket du noe til ising i tenna i perioden etterpå?

    9. Hei:)
      Kan du svare på kommentaren til Silje? Lurer på det samme.
      Og hva er grunnen til at de selger abonnement ? Må tenne blekes annen hver mnd? Det må man ikke hvis man går til tannlegen. Hva er tanken bak det med abonment? Håper du kan ta deg tid til å svare.

    10. Heia…
      Så glad du virker på bildet…
      Er du alltid like glad som du ser ut til å være her?:)
      Stort smiiiil tilbake til deg

    11. Sykt! Hvorfor MÅ man absolutt ha hvite tenner……ved bruk av kjemikalier som ingen vet hva kan gjøre av skade i munnhulen…kreft?
      Hvor mye får du betalt for å promotere dette produktet? Er det registrert som ufarlig?

    12. Jeg har prøvd dette selv, tennene ble overholde ikke jevnt bleket. Er ikke fornøyd med produktet, og vil absolutt ikke anbefale det til andre.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg