I <3 Lashes by Kasja

For vipper går jeg nesten hver gang til Weronica, og hun er helt RÅ! Mer perfekte vipper får man ikke ♥ Også er hun en helt nydelig person som jeg liker så godt. Jeg har volumvipper og lengden er mellom 10-13mm 🙂

Forrige gang jeg var der fikset flinke Sylwia neglene mine, og over kan dere se litt av det hun får til. Helt sykt 🙂

Nå er det lenge siden jeg har blogget om Lashes by Kasja! Jeg går fortsatt dit for vipper, bryn og negler som jeg har gjort i 2-3 år nå 🙂 Det er helt utrolig hvor mye salongen har ekspandert på relativt kort tid, og jeg er så stolt av flinke Kasja. Hun jobber ekstremt hardt, så sukseen er vel fortjent! Salongen i Tordenskioldsgate er blitt nyoppusset, og nå er de hele 10 ansatte. De åpner til og med en ny salong ved Oslo city 1 mai, og jeg gleder meg sånn til å se hvordan det blir der ♥ Jentene hos Kasja er så fantastisk flinke og søte, og det er alltid så koselig å komme dit for å freshe seg opp samtidig som man får catchet opp på alt som har skjedd i det siste 🙂

Er det et sted man burde gå for vipper, bryn og negler så er det der! Mine fine lesere får 10% rabatt på vipper og negler hos dem ut april, og da er det bare å nevne navnet mitt i kassen når dere skal betale. Dere kan bestille time hos dem HER ♥

14 kommentarer
    1. Bloggen din er forsatt veldig treg å laste in desverre. Tok typ 10 minutter nå på iPhone. Blir til at man ikke går in like ofte lengre noe som er synd. Håper du kan løse problemet 🙂

    2. Lashes by Kasja er bare helt rå! Digger de selv. Bloggen din er så fin. Kjøper ofte skjønnhetsprodukter i utlandet der jeg reiser mye, som det fremgår av reisesiden min. Flott blogg i dag!

    3. Enig med Karoline, vil anta at du har mistet mange lesere siden bloggen er vanvittig treg å laste inn. Jeg personlig går aldri inn her lenger siden det tar så lang tid å åpne bloggen.

    4. Du blogger jo baaare om annonser for tiden? Betakaroten, tannblekning, bomber jakker, Nelly klær, fake øyevipper…. Blir jo så kjedelig 🙁

    5. Norsk: Kristine, Celine, Kasja, Ariana, Renata
      Engelsk: Kate, Weronika, Jeanette, Sintija, Sylwia
      Det er altid noen som kan hjelpe med språk i salongen;)

    6. Mye reklame her fortiden, kjedelig😳 og bloggen er sinnsykt treg å laste inn både på mobil og data..

    7. Hvilken eyeliner bruker du til Vippeextensions? Har Vippeextensions selv og vil bruke eyeliner, men finner ingen som er tilpasset..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg