WAVES

BADEDRAKTEN MIN FINNER DERE HER ♥ (adlink)

Jeg tar tilbake det jeg sa med at vi har kommet ned til sommer, for det har vi vel egentlig ikke. Midt på dagen i sola er det varmt, og du kan sole deg uten problemer, men ellers er det faktisk ganske så kaldt her. Spesielt på morningen og kveldene, da snakker vi dobbelt med genser + ullcardigan og selvfølgelig bukse, haha. Så jeg og Anniken ofret kulden i går kveld før solnedgang, da vi bestemte oss for å ta en liten beachshoot. Dere aaaner ikke en gang hvor jævlig det var å ta bildene over- haha! Hoppet rett inn i varme klær så fort vi var ferdige 😉 Men resultatet ble bra og jeg er fornøyd! Bildene ble tatt med ekstern blitz til forandring, noe jeg anbefaler alle å invistere i. Ellers koser vi oss masse, masse her nede i Portugal med Lapoint. Nå er det barbeque her på campen før alle skal en tur ut, det blir morro! 

20 kommentarer

Siste innlegg