CAMP VIBEZ

// Sponset tur

Søteste Ane ♥

All them colourzzzz

Min fine Anniken ♥

Wæææ… Siste dagen her nede i Portugal har allerede kommet! Tiden flyr når man har det gøy, og jeg skulle gjerne vært her lenger. Surfeturene med Lapoint må være noe av det beste jeg vet om, og dette er faktisk min 3 tur med de til samme sted. Bo på camp med masse nye mennesker, starte dagen i bølgene på surfebrettet, felles middager, utflukter, soling.. Herlig er det! Og Ericeira er virkelig et av de vakreste stedene jeg har vært, og jeg blir like forelsket hver gang jeg kommer ned hit. Naturen er til å dø av! Er nok ikke min siste tur med Lapoint dette, og neste gang drømmer jeg om å dra til Bali.. Tenk å surfe der- wow ♥ Ellers har jeg tatt masse fler bilder her nede til dere, så det vil nok bli mer Portugal blogging de neste dagene 🙂

8 kommentarer
    1. Synes om at Isabell (sraad) sa at bare små bloggere takker ja til sånne “gratisturer” med lapoint, men ikke hun fordi de store bloggerne som henne må tenke på pengene? Hun sa det på Snappen sin.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg