HURRAAA FOR NORGE!!

Ååå, 17. mai er over! Et helt år igjen til neste gang… Spør dere meg er det uten tvil en av årets beste dager, og en dag jeg har elsket siden jeg var bitteliten. Stemningen på 17.mai kan ikke sammenlignes med noen andre dager i året, og jeg elsker hvordan vi feirer selvstendigheten til vårt kjære land. Er det noen andre land i verden som drar nasjonaldagen så langt som vi? Vi har jo til og med egne drakter de aller fleste har på seg, og ikke minst barnetog 🙂

Ellers hadde jeg en helt nydelig dag med verdens beste venner. Vi startet dagen kl 9 på morningen med champagnefrokost hos Helene hvor vi var hele 27 jenter, og der ble vi ganske mange timer før vi tok turen videre til byen. Stemningen var på topp, maten var fantastisk og dagen var rett og slett perfekt! ♥ Noe jeg tenkte litt over i går er hvor glad jeg er for at jeg har bunad, for når jeg tenker tilbake til da jeg skulle konfirmere meg husker jeg at jeg faktisk prøvde å overtale foreldrene mine til å få noe annet. Hva det var husker jeg ikke helt, men helt sikkert penger eller noe i den duren, haha. Jeg er så glad i dag for at foreldrene mine stod fast ved at jeg skulle få bunad, for den bærer jeg med stolthet og er mest sansynlig et plagg jeg vil ha livet ut 🙂 Så om noen av dere er i tvil, gå for bunad om muligheten er der! Dere kommer IKKE til å angre når dere blir eldre. 

Litt bilder fra min fine 17. mai feiring:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Favoritter!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Var sååå mye god mat til frokosten.. mmmm ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fineste Elena 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥​♥​♥​

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bestiss ♥

Håper dere også hadde en nyyyydelig dag! Stor klem fra meg 🙂

15 kommentarer
    1. Åååh, elsker Solør-Odal bunaden, den er så fin! 😀 Men vi ferier jo ikke selvstendigheten til Norge, vi feirer jo “bare” grunnloven. Vi feirer selvstendigheten den 7 juni når det er unionsoppløsnings dagen! 🙂

    2. De fleste land har nasjonal drakt og en dag de feirer 🙂 tror nok mange drar den lengre enn oss også. Men 17 mai er en koselig å fin dag for landet vårt. Kjempe fin bunad foressten 🙂

    3. Hvorfor gjør du aldri noe med håret? Til og med på 17 mai liksom, ikke at det er noe galt med håret ditt men blir det ikke kjedelig? 😮 fins jo så mange kule fletter eller bare å krølle det? Haha 😀

    4. Ååh, Solør/Odal-bunaden <3 Jeg ser at stakken din har falt litt ned. Det er det eneste som irriterer meg med den bunaden, at man alltid må passe på at alt sitter som det skal, men ellers er jeg sjeleglad for at jeg som fjortis valgte den bunaden 😀
      Hadde du noen andre bunader å velge mellom da du skulle få bunad? I så fall, hvilke? Uansett så valgte du rett, haha <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg