SPLINDED SET

Noen bilder fra…. Portugal! Haha, altså- disse bildene har tydeligvis gått helt i glemmeboken. Men skal ikke klage, for som blogger er det uten tvil deilig å ha litt bilder på lager 🙂 Settet over er et av mine favorittplagg noen sinne, og jeg synes bare det er så fantastisk fint. Kjøpte mitt for suuuperlenge siden, men så nå for noen dager siden at de har fått det inn igjen, bare i en litt annereldes farge. Trykk på linken så får dere sett 🙂 Vurderer faktisk å klikke hjem det også, haha. 

Settet mitt finner dere HER ♥ (adlink)

Ellers skjer det noe spennende i dag, jeg skal faktisk sette på tape extentions! Ikke misforstå, for jeg er faktisk veldig fornøyd med hvordan mitt naturlige hår har blitt og jeg synes absolutt det er fint nå. Planen er å kun ha det i sommerferien for å føle meg litt ekstra fin, og så skal jeg tilbake til mitt naturlige igjen til høsten. Bare en liten kortvarig forandring! Er veldig spent på hvordan det blir, for det er faktisk et helt år siden sist jeg hadde extentions. Blir sikkert veldig uvant med en gang, men tror nok jeg blir fornøyd! Gleder meg til å vise dere 🙂

Ha en nyyyydelig dag, nå må jeg løpe på negletime (overfladisk dag much) xPPPP

16 kommentarer

Siste innlegg