30% rabattkode på alle nelly brands!!!

// adlinks

Yeeey! Nelly har vært så søte og gitt meg en rabattkode på hele 30% på alle nelly brands som jeg kan dele med dere 😀 Koden varer ut torsdag, så dere har god tid til å plukke ut favorittene deres. 30% er en sykt god deal, så dette var gøy! Så masse fint som har kommet nå, tenkte å dele mine favs som vanlig for å gjøre det litt lettere for dere ♥

Koden er “AFF30”- happy shopping!!

1 HER // 2 HER // 3 HER ♥

HER // 5 HER // 6 HER ♥​

7 HER // 8 HER // 9 HER ♥​

10 HER // 11 HER // 12 HER ♥​

13 HER // 14 HER // 15 HER ♥​

16 HER // 17 HER // 18 HER ♥​

Etter LA har jeg nå veldig god kontakt med Nelly, og de fortalte meg at jeg bare må si i fra når som helst om jeg vil ha rabattkoder til leserne mine. Så jeg skal prøve å fikse masse bra deals til dere fremover- wee 🙂 

10 kommentarer

Siste innlegg