I ♥ U, Good for me!

// annonse

Altså.. Jeg tror aldri jeg noen sinne har blitt så brun på bare en ukes ferie. La ut et bilde av brunfargen min på snapchat story i går, og da fikk jeg faktisk over 100 screenshots. Tydeligvis fler som synes jeg hadde fått god farge! Jeg har selvfølgelig tatt min daglige dose med betakaroten fra Good for me hver eneste dag her nede, som er min  beste venn på solferie. Det har søsteren min også gjort- hun begynte 10 dager før reisen, og er nå like frelst som meg! Ser nok ut til at jeg må donere et par bokser til henne de neste månedene, haha. Det skal sies at vi har ligget et par timer i solsteken hver dag her nede, men SÅ brun hadde jeg aldri vært i nærheten av om det ikke hadde vært for betakaroten.


 

Og det beste- null soleksem og null solbrenthet! Bare en dyp, gyllen og superfin brunfarge. Som dere vet beskytter jo også betakaroten huden, så det er et stoort pluss. Soleksem er noe jeg har slitt mye med, så bare det i seg selv er grunn nok til å gå på det for min del.  Fargen varer jo også mye lenger når man går på betakaroten, så nå satser jeg på at jeg får beholdt den flotte brunfargen min ut hele sommeren ♥ Betakaroten fra Good for me har nok en gang bevist hva den går god for, looove it!! 

En pakke med betakaroten fra Good for me inneholder 60 tabletter, og holder da til 2 måneders bruk. Jeg kan garantere dere at dere vil bli superfornøyde, selv hadde jeg aldri klart å slutte nå etter å ha brukt det lenge 🙂 Jeg går på betakaroten året rundt, men det er fordi jeg reiser mye og tar solarium med jevne mellomrom når jeg er hjemme i Norge. Man tar en kapsel om dagen, og burde starte minst 10 dager før en evt ferie og bør helst gå på det minst 14 dager etter ferien. Dette for at fargen skal holde så lenge som mulig- det vil vi jo 😉 149 kr koster det per boks, noe jeg synes er en veldig overkommelig pris! 

Dere får kjøpt betakaroten fra Good for me HER. Bare å stille spørsmål om det skulle være noe ♥

67 kommentarer
    1. Du burde kanskje presisere at du i tillegg til betakaroten bruker solkrem for å ikke bli solbrent? Hahha :-* begynt på den selv! Fornøyd så langt <3

    2. Ganske sikker på at produktet virker- men det blir litt for dumt å skryte på seg at du aldri har fått slik farge på kun en uke i Hellas- når du i samme måned har vært både i Portugal og LA. Det er jo klart at du har solet deg en del der også!

    3. Mange som sier at man blir oransje i huden isteden for brun.. Håper ikke det er sant! Vil så gjerne bestille:-)

    4. Superfin brunfarge!! <3
      Jeg blir veldig fort brun til vanlig og har hørt at hvis man da starter på betakaroten kan man få en orange farge. Har du opplevd det? Har veldig lyst å stare og bruke det selv, men vil ikke bli orange..

    5. I: Det er IKKE sant 🙂 For å bli oransje må du ta sinnsykt masse. Anbefalt daglig dose er 1 kapsel, og jeg tipper at hvis du tar 10 om dagen blir du nok oransje, men ikke ellers :* Anbefaler å prøve, selv synes jeg også det er en deilig motivasjon til å orke å ligge i solen.. Blir jo litt kjedelig etterhvert :p

    6. Mia: Solte meg ikke sånn veldig mye i Portugal eller LA, kanskje 3-4 ganger til sammen. Men selvfølgelig hadde jeg jo underlag før jeg dro, jeg pleier jo å holde en ganske så grei brunfarge året rundt. Poenget er vel litt mer hvor mye brunere jeg ble på kun en uke, ikke at jeg var likbleik da jeg kom :))))

    7. Du ser utrolig bra ut! Men lurer på en ting, soler du ansiktet? Med tanke på aldring osv, jeg har alltid solt meg mye men sluttet nå pga redd for rynker spes i ansiktet. Litt kjedelig å være helt blek i ansiktet men..

    8. Jeg har også den, merker at den har hjulpet skikkelig på brunfargen, i forhold til hvor fort brun jeg hadde blitt uten!
      Btw, er ikke dette “annonse”? eller reklame? Bare la merke til at du ikke hadde markert det noe sted, bare en påminnelse :):)

    9. Så fin bikini! Bestiller du fra nettsiden til missguided? Og hvordan er frakt da evt? Og tar det lang tid før du får pakken?:) Du ser fantastisk ut!

    10. Ingrid: Takk søta <3 Soler ansiktet ja, men er litt redd for ansiktet selv.. Prøver å ha på høy faktor i alle fall, og noen ganger solhatt/caps som skygger over ansiktet. Selvbruning synes jeg fungerer bra for å kompensere om kroppen er brunere enn fjeset 🙂 Å smøre hele kroppen med selvbruning hele tiden er jo ganske ork, men bare fort litt i ansiktet hver kveld er jo egentlig null stress <3

    11. Cecilie: Takk 😀 Det gjør jeg! Frakt er ganske billig, men husker ikke helt pris. Ikke glem at det kommer tollregning på ekstra 25% 🙂 Tar ca 2-5 dager om man bestiller med expresslevering <3

    12. Hei! Du ser smashing ut!! Jeg lurer på hvordan du får så vakker hud på bildene, bruker du airbrush eller redigerer på noen måte, hvis lurer jeg på
      hvordan 😀 Om ikke er du superheldig!!

    13. Hei! Har akkuratt startet selv på disse. Tidligere har jeg brukt noen som er sterkere. Bruker du 1 kapsel til dagen som de anbefaler eller tar du 2 eller fler? Vet mangen gjør det. ☺

    14. Jeg blir som regel litt mer “gulbrun” etter to uker i solen (enda ganske “tan”), men får aldri en ordentlig brun farge. Kan betakaroten hjelpe meg å få en mer brunfarge, istedenfor gul? 🙂 Syns forresten det er bra at du skriver så langt innlegg om det sammenliknet med andre toppbloggere som reklamerer for produktet – viser bare at du faktisk at du er fornøyd med produktet, og at det ikke bare er en annonse på bloggen for å tjene penger.

    15. Hei! Jeg har veldig lys, nordisk hud og blir som oftest solbrent istedet for brun.. Struggle:(( Vil betakaroten hjelpe til å gjøre meg brunere, eller tror du ikke det vil ha noen virkning siden jeg har såpass lys hud?

    16. Hei! Lurer på hva holdbarheten på disse kapslene er? Har to bokser hjemme, men står ingen dato på de så vet ikke om det er trygt å ta de.

    17. Hei!
      Flere venninner av meg har fått pigmentflekker etter å ha brukt produktet.
      Kjenner du til andre som har opplevd det samme?

    18. Litt utenfor innlegget, men hvor er den hvite “blusen” til venninnen din fra? 😀 Postet nettopp på Snapchat <3 (spør her siden du har vel ikke åpen snap, hehe)

    19. Hei! Sykt usaklig spørsmål til innlegget men spør likevell ☺️
      Kan du ha et innlegg om Molly? Hvor lang tid du brukte på og få henne husren for eksempel, hvordan det var og pluttselig få en hund å ta vare på? Om hun klarte ogvære hjemme alene den første tiden?
      ☺️

    20. Jeg fikk masse masse kviser da jeg prøve betakaroten, har hørt at det er mange som kan reagere med det.. Vet du noe om dette?

    21. Assa, hvor mange ganger skal du skrive om betakaroten fra Good For me? Vi har nå skjønt etter hvertfall 5 innlegg at du elsker dette produktet og at alle må kjøpe det.
      Blir litt for teit å ha samme innlegg flere ganger i måneden. Det holder nå

    22. Hei! Jeg lurer litt angående betakaroten og soleksem. Jeg gikk på betakaroten for noen år siden da jeg var to uker i Frankrike, men endte opp med en sinnssyk soleksem, så jeg måtte ta allergipiller og hele pakka. Og det var med betakaroten jeg hadde kjøpt på helsekostbutikk. Er disse pillene annerledes siden du sier de “beskytter” mot soleksem? Har aldri fått soleksem av normal soling utenom den gangen jeg tok betakaroten..

    23. Hei . Du har en nydelig blog 😊
      Bare lurte på , jeg har akkurat bestilt betakaroten og får det i posten til uken.
      Tenkte og begynne på dem da , og jeg reiser til Spania 4 august . Trenger jeg og kjøpe en boks til ? Eller kommer brunfargen til og bli fin , når jeg er ferdig med 60 piller ? 😊
      Ha en fin helg , og god sommer ☀️

    24. Hei! Jeg skal på ferie til Thailand i 3 uker i slutten av sommerferien, og jeg blir sånn middels brun. Bør jeg starte å ta tablettene nå og fortsette sommeren eller må jeg ta de 10 dager før ferie? 🙂

    25. Inntil de kommer m flytende så står jeg over. Orker ikke annet enn tygge tab. Bikinien din var veldig lik den jeg kjøpte på Cubus.

    26. Kjøp heller SOLBRUN fra Life. Koster like mye, men varer lenger (les: 3mnds bruk) og inneholder like mye betakaroten. Dere betaler for “merket”

    27. Hei!
      Hva smaker og lukter tablettene? Jeg har tatt betakaroten bare en gang før, og de tablettene luktet kjempevondt. Smaken var tilsvarende lukten og bare jeg åpnet boksen begynte jeg å brekke meg. Det var en kamp å få svelget dem. Jeg har tablettfobi og er ekstremt kresen på tabletter. De eneste tablettene jeg tar problemfritt er p-piller. Utenom det må jeg alltid dele paracet og ibux i bittesmå biter før jeg klarer å svelge dem. Fobien gjør at jeg ikke takler vanlige tabletter som alle andre tar hele tiden. Derfor lurer jeg virkelig på hvordan disse er? Jeg tar ikke sjangsen før jeg vet at jeg kan klare å svelge dem 🙂
      Mvh Linni

    28. Ville gjerne ha begynt på Betakaroten, men jeg synes du ser litt orange ut jeg da. Er det slik din egentlige farge blir i huden til vanlig også?

    29. “Betakaroten gir ikke brunfarge, men først og fremst en gulfarge, forteller Langeland.
      – Å si at dette fører til en fin og gyllen farge er vel å dra det litt langt, mener han.
      Grunnen til at betakaroten farger huden, er at et høyt inntak vil føre til at overskuddet lagres i fettvevet og i leveren ? du vil dermed også bli gul ikke bare utenpå, men også innvendig.
      Med andre ord: Fargen i huden skyldes betakaroten i underhudsfettet.”
      Så betakaroten gjør deg rett å slett bare gul, men sammen med mye sol så blir det mer “gul-brun”..
      Nyere studier har også koblet disse tablettene til økt sjanse for kreft etc. Naturlig betakaroten som finnes i gulrøtter etc derimot, er veldig bra for deg og er funnet beskyttende mot kreft! Så vær så snill, det er trist at alle dere bloggere annonserer for betakaroten etc, når de fleste leger i verden og Norge vet at det ikke er bra for deg, men siden det er helsekost og ikke legemiddel er det ca fritt frem å selge det uten å måtte dokumentere effekt eller ha studier som viser at det ikke er skadelig.
      Spis heller noen ekstra gulrøtter daglig når du er i sola, det er mye bedre for deg!

    30. Rart dette med norske damer og soling….. bruner kroppen sin i solarium på vinteren…soler seg mye om sommeren, og når de begynner å nærme seg enten 30 eller 40 år så kommer resultatet av for mye soling,,,rynker og mange i 20 – 30 årene ser ut som om de er 45+.og mange ender opp med kreft…

    31. Enig med Christine og Maya! Det er så drøyt at Andrea kan reklamere for dette produktet. Ikke noe forbilde akkurat.

    32. Hei!
      Trir du betakaroten kommer til å fungere for meg? Du skjønner, jeg har aldri blitt brun, og blir bare solbrent. Jeg har fregner, da, men jeg er likblek :(. Jeg lurer på om du har noe informasjon ang. dette?
      <3

    33. Til “I 01.06.2016 kl.21:56” man blir kanskje ikke oransje som en gulrot, men jeg vil si at det året jeg gikk på betakaroten, fikk jeg en veldig annerledes brunfarge enn ellers. Jeg tok ikke over anbefalte doser eller noe, men det er jo helt klart tydelig på bilder fra den sommeren at jeg har en annen brunfarge da enn bilder fra ferien året etter f.eks. Det å si at man overhodet ikke blir oransje føler jeg blir så dumt, for ingen har lik hud og man tar jo slike produkter til seg på helt ulike måter! Jeg kan bli ganske brun, men om vinteren er jeg igjen ganske blek, så det kan jo ha noe med det å gjøre.. Ikke vet jeg, jeg vil bare si at jeg opplevde å bli noe oransje i huden, og synes selv min brunfarge uten betakaroten er mye finere 🙂

    34. Hei Andrea! 🙂
      Har et par spørsmål som jeg håper å på svar på..
      Hva skjer om man overskrider den daglige døgndosen?
      Hvor mange kapsler tar DU daglig?
      Har du noen gang blitt orange av betakaroten?
      Setter stooor pris på svar<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg