Sminkevideo!

Holaaa chicas♥

Som jeg fortalte dere i går har jeg endelig fått laget en sminkevideo, og her får dere sett hvordan jeg sminker meg til vanlig. Tenkte å lage en til senere hvor jeg viser dere mer festsminke med winged eyeliner, contouring osv 🙂 Hadde klart å glemme øyebrynssminken min da jeg dro ned til Hellas, så dessverre er ikke det med i denne videoen. Men jeg pleier å bruke brynspudder og skråkost fra Mac, med mindre bryna er helt freshe etter form og farge hos Kasja 🙂 Husk å sett på HD-kvalitet, sminkevideoen er spilt inn med speilrefleksen min så det er topp kvalitet denne gangen! Here we go:

Og ja.. Våknet selvfølgelig opp med en liten kvise på haka den dagen jeg skulle spille inn sminkevideo, haha. Viser vel bare at vi bloggere er menneskelige vi også 😉 Produktliste med navn og farger finner dere i beskrivelsen på Youtube. 

Håper dere liker videoen, sleng gjerne igjen en kommentar!! ♥♥♥ 

39 kommentarer

Siste innlegg