HOTEL LYFE

– Litt luksus i hverdagen –

Hadde helt glemt å dele disse bildene! Tilbragte to dager på Oslo’s fineste hotell The thief for noen uker siden.. Snakk om hverdagsluksus 🙂 Room service, diggeste hotellfrokosten, spa, massasje og ikke minst en helt nydelig utsikt. Jeg har virkelig fått smaken på å være litt turist i egen by og sjekke inn på hotell, det er virkelig undervurdert. Selvfølgelig ikke noe de fleste kan unne seg ofte, men er det en spesiell anledning så kan jeg så absolutt anbefale å gjøre det. Perfekte bursdagsgaven til en kjæreste feks! Så herlig for både kropp og sjel å bli litt skjemt bort på hotell og få ladet batteriene ♥

Nå skal jeg hoppe i dusjen og gjøre meg klar til en kveld på byen. Har helt seriøst ikke vært ute i Oslo på 2 mnd, så var på tide nå! Håper torsdagen deres er fin, snakkes mer i morgen 🙂

8 kommentarer
    1. Hei Andrea! 🙂
      jeg har lest bloggen din helt siden du startet og klikker innom vær dag!
      Jeg lurte på om du kunne laget en Paris guide? jeg skal dit i høst med kjæresten og kunne tenkt meg en guide over resturater/cafèr, shopping, barer og ting å se 🙂

    2. Sov der i fjor sommer en natt med en veninne. Maken til flott hotell, roomservice og alt. Synd massøren til veninnen min tok seg friheten til å ta henne på puppene – enda mere synd at ledelsen aldri gjorde noe spesielt god jobb for å rydde opp i dette. Forkastelig! Skal aldri tilbake dit.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg