Døøøød

Hadde det ganske mye bedre på disse bildene enn hvordan jeg føler meg nå, haha. Som dere vet dro jeg ut på torsdag, og la meg dessverre ikke før 8.30 på morningen.. Så var det feiring av Emilie på fredag OG bursdagen til Henriette på lørdag. En 3 dagers med andre ord! For en som generelt ikke drikker mye og fester lite var det i hardeste laget. Jeg er virkelig helt død nå, og tror ikke kroppen min er så fornøyd. Kjenner meg rett og slett bare skikkelig dritt, og hater den følelsen mer enn alt. Gleder meg til å kickstarte uken i morgen med sunn mat og trening igjen, det trenger jeg virkelig nå 🙂

Straks går turen hjem til mamma og pappa for å grille, og for å hente Molly som har vært der et par dager. Om jeg skal være lite hjemme passer jeg alltid på at hun får kommet dit, slik at hun slipper å være alene hjemme. Synes det er unødvendig at hun skal være alene hjemme om det finnes andre muligheter, og jeg er heldig som har foreldre som alltid tar i mot bebisen min med åpne armer og kjærlighet ♥ Snakkes mer i morgen!

15 kommentarer
    1. hei, jeg har en valp på 12 uker og har nettopp begynt litt med alene hjemme trening, lurer på hvordan du gjorde dette med Molly 🙂

    2. Hei, ser i tidligere innlegg at du har skriv shortsen er fra Runwaydreamz, men kan du linke til den? 🙂

    3. Siri: Jeg gjorde slik det anbefales, å la henne være alene gradvis. Startet med 5 minutter, så litt lenger osv 🙂 Med henne var det aldri vanskelig og gikk veldig fint.

    4. Har du lagd/ kan du lage et innlegg om hvor ofte og hvordan du trener pluss hva du spiser for å holde deg i form? Du har så fin kropp<3

    5. Hei!
      Leste du brukte mascara over vippeextensions, gjør det samme og har et godt tips hvis du skal ta av mascaraen uten å rive av vippene.
      Gjør dette om du fks står i dusjen (går utenfor også)
      Gjør den “vippebørsten” våt med varmt vann og børst igjennom vippene forsiktig.
      Gjenta dette flere ganger og stikk børsten under krana etter hver gang. Da forsvinner all mascaraen og vippene blir ikke revet av!
      Elsker bloggen din, du er det peneste mennesket jeg vet om samtidig som du har så mye omsorg og virker så koselig for medmenneskene dine. Et stort forbildet <3

    6. Vært fint om du kunne droppet overskrifter med DØD og “jeg tror jeg dør” i mange innlegg. Synes ikke noe om å lese sånt faktisk.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg