SHIRT DRESS

Kjole fra Zara // Skjerf/belte fra LV // Smykke HER (adlink)

God morgen, babes!! Her har dere noen bilder som beste Isabel tok av meg i går, i et av favorittplaggene mine. Denne kjolen kjøpte jeg på salg hos Zara for over 2 år siden, og synes den er så fin. Et lite kupp! Ellers vurderer jeg å bruke disse bildene som ny header- hva tenker dere? Har hatt headeren jeg har nå i snart et helt år, og når til og med dere sier jeg burde bytte snart så tar jeg hintet, haha. Blir deilig med en forandring, det er virkelig på tide 🙂

Nå skal jeg en tur på Elixia før det blir jobb resten av dagen. Har mye å ta igjen nå etter å ha lagt bloggen litt bort den siste uken ♥ Kom gjerne med forslag til innlegg dere ønsker til dagene fremover, skal prøve å gjøre en skikkelig innsats nå! Den dårlige samvittigheten har inntatt kroppen for lengst, så nå må den bort :(( Haha.

Håper dere får en nydelig dag, så snakkes vi igjen etterpå!

24 kommentarer

Siste innlegg