SUNDAY CHILL

Hei fininger!

Fler som reagerte på at jeg sa jeg skulle prioritere bloggen denne uken og blogge masse, og så ble det ikke helt sånn. Grunnen til at det skjedde var at jeg fikk uventet besøk i helgen, og da ble det litt vanskelig. Men nå er jeg baaack 🙂

Etter en fin økt på Elixia tidligere i dag tok jeg turen til Glenn, og her er jeg nå. Tok med meg kantarellsuppe som vi lagde til middag, og den er SÅ god. Finnes ikke i norge, så da jeg var i sverige på hytta sist kjøpte jeg med meg hele 15 poser hjem (!!!). En som er glad i kantarellsuppe med andre ord, haha 😉 Skal sove over hos Glenn til i morgen, og så står både trening og blogging på planen hos oss. Skal få tatt med kamera på Elixia og tatt litt bilder til dere ♥ Gøy!

Et av de beste menneskene jeg vet om- like fin på innsiden som utsiden. Dere kan lese bloggen til Glenn HER ♥

Søte, lille Canelo!

Nå er vi klare Orange is the new black maraton. Dere har fått med dere at de har sluppet sesong 4 på netflix nå?! Det er jo tidenes serie, så jeg gleder meg maaasse. Kos dere skjønninger, så sees vi igjen her snart ♥

9 kommentarer

Siste innlegg