BFF

Noen bilder fra i dag med favoritten min ♥ Jeg og Henriette har faktisk vært bestevenner i hele 8 år nå, og er det én person jeg vet kommer til å holde seg i livet mitt for alltid utenom familien så er det henne. Vi har nå vært sammen et par dager i strekk selvom vi egentlig bare skulle henge en dag, og bare det er så typisk oss. Blir ofte til at vi er sammen 24/7 et par dager når vi sees, haha! En klassisk oss er også at vi aaaaldri legger oss til å sove når vi overnatter. Ender alltid opp med å ligge å snakke til typ 6 på morningen om alt i verden. Dere vet når man kommer inn på temaer som livet etter døden, hva er egentlig universet, hvorfor lever vi osv? Dit ender vi ofte opp i sene nattetimer, haha.

Er så glad jeg har denne snuppa i livet mitt- hun er der alltid for meg og vi har så mange gode minner å se tilbake på. Gleder meg til mer! Vi skal blant annet til Palmesus sammen om en drøy uke, og uken etter det går turen til marbz som nå har blitt en årlig tradisjon. Koselig 🙂 Vi snakkes mer i morgen, da kommer antrekksbilder av det jeg har på meg over her!

7 kommentarer
    1. Hei Andrea, du sminker deg alltid så fint! lurer på om du har noen tips til en litt rimlig foundation til hverdagsbruk ? klem 🙂 <3

    2. Andrea! Jeg skal også på Palmesus, det blir så sykt gøy! Kunne du laget en liste over ting som er viktige å ta med? Gjerne også litt inspirasjon til klær, og ikke minst sko. JEG ANER IKKE HVA JEG SKAL GÅ MED!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg