SATURDAY

Jakke og genser fra Missguided // Bukse fra Topshop // Veske fra Cèline

 

– PINEROLO DATE –

Noen bilder fra i går! Jeg og Henriette møttes i bogstadveien for å titte litt rundt i butikker, og et par godbiter fra Zara fikk bli med hjem. Tenker å vise dere i morgen, er superfornøyd 😀 Etter shoppingen satte vi oss ned på Pinerolo, som uten tvil er min favorittresturant i Oslo. Maten der er helt VILL, og kan ikke sammenlignes med noe annet sted. De trøffelfriesene dere ser på bildet over er så magiske, naaaam ♥ Evig elsk på Pinerolo, haha. Nå skal jeg på jentemiddag hos Isabel før det blir en tur ut. Vi snakkes igjen i morgen, håper lørdagskvelden deres blir fin!

7 kommentarer
    1. Hei! Så på snapen din at du hadde kjøpt den gule skinnjakka fra zara. Kan du værsåsnill fortelle hvilken str du tok? 🙂 Har så lyst på den, men usikker på hvilken str jeg skal bestille, og bor ikke i nærheten av en zara butikk sånn at jeg kan prøve..

    2. Du bør prøve Burgerhouse på Aker brygge! De har også helt nydelige fries, burgere, quesedilla, salat osv <3 NAM!

    3. Hei Marte (25.06.2016 kl.19:27)
      Du burde ta str L, jeg kjøpte den for 1 uke siden (bruker til vanlig S-M, denne jakken er extrem trang i armene.) Så hadde gått for den str. 🙂
      + da får du en strikket genser under på høsten uten at det skal bli for trangt.

    4. Hei, så mange fine innlegg du har hatt i det siste! Jeg elsker når du har personlige innlegg, fordi jeg tror mange jenter på din alder kan kjenne seg igjen i deg. Du er en vanlig ungdomsjente som er seg selv og prøver ikke å være noe du ikke er, noe mange bloggere gjør nå til dags… Kunne du skrevet et innlegg om hva som gjør deg glad og stressfri? Det hadde vært veldig gøy å lese! Jeg er like gammel som deg og jeg merker veldig på stress i hverdagen fra alle mulige steder. Blir så påvirket av samfunnet rundt meg, skole, trening, familie, venner. Det er vanskelig å føle på en indre ro med så mange impulser hele tiden og jeg vet egentlig ikke hva det vil si å føle på lykke lenger? Hadde vært gøy å høre hvordan du har det og dine tanker rundt det! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg