Zzzunday

Skjorte fra Zara // Skjørt fra Bikbok // Solbriller fra Céline

To bilder fra i går! Etter vorset ble det en tur ut på byen, og valget falt på Lawo terrasse. Var masse mennesker, men god stemning og en supergøy kveld. Flere gode venner kom, og vi koste oss masse ♥ I dag har jeg egentlig kun slappet av fra jeg våknet, og har planer om å gjøre det resten av kvelden også. Har ikke fått sett ferdig Orange is the new black enda, så tenker jeg skal ha et lite maraton med de siste episodene nå 🙂 Søndager er det lov å bare late seg, og lade opp for en ny uke 😉

Håper helgen deres har vært super!

4 kommentarer
    1. Vakre deg! Det hørtes akkurat ut som min søndag, og akkurat slik en søndag skal være <3 Jeg håper du får en flott start på den nye uken 🙂 Klem!

    2. Hva bruker du på leppene her? Og hvordan holder du tennene dine så hvite når du snuser?! super fine bilder av deg :))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg