SWEET PANTS

// annonse

Rosa HER ♥

Grå HER ♥


 

Åååh, disse buksene dere! Etter at jeg fikk de har jeg så og si ikke brukt annet her hjemme. Jeg elsker behagelige klær, og disse joggebuksene er kanskje de deiligste jeg noen sinne har hatt. Er fleece på innsiden og alt ♥ Også synes jeg de er så fine på, ikke minst helt nydelige farger!

De er av merket Sweet pants, som er et nytt merke Weightless fører. Weightless, nettbutikken med blant annet wr.up buksene (rumpebuksene) har forresten nå et stort salg som jeg anbefaler å sjekke ut. Masse klær på 20-50% avslag 🙂 Dere husker kanskje de superkule “slangeskinn” buksene med highwaist som jeg viste dere HER? Disse blant annet er på salg nå. Weee!

Nå skal jeg på kino for å se “et helt halvt år”, og jeg er sååå spent. Elsket jo boken, så håper filmen lever til forventningene. Vi snakkes igjen snart 🙂 

17 kommentarer

Siste innlegg