Her gjør vi alt vi ikke gjør hjemme

Kanotur!! En fast sommertradisjon her på hytta. I dag har vi hatt familiebesøk av mine nydelige besteforeldre, og vi har kost oss masse i finværet. Lekt litt forskjellige leker ute i hagen som feks kubb, om dere vet hva det er. Var SÅ god på det da jeg var yngre, men må si jeg har mistet talentet litt- haha. Gøy er det uansett! Elsker at vi gjør alt annet enn hva vi gjør hjemme i Oslo her på hytta 🙂 I morgen tidlig bærer det hjemover, og så er det bare 3 små dager igjen til Marbella. Gleder meg til å ta dere med dit, det blir braaaa ♥

Nå må jeg få sett resten av fotballkampen, så blir det vel et par timer med kortspill før vi tar kvelden. Håper dere også koser dere masse snillinger!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg