MARBZ

Hellu søtiser ♥

Alt har gått i et kjør siden vi kom frem i går, men nå fikk jeg endelig sagt hei. Nattmennesket slår til i dag, haha!! Som noen av dere kanskje allerede har sett på snapchat så er vi fremme i Marbella, og vi koser oss sånn! Det stedet her har virkelig fått en stor plass i hjertet mitt, og det er like fantastisk å komme tilbake hver gang. Her lever vi virkelig livet- alt er så gøy og alt er så fint 😀 Men skal sies at jeg ikke har blitt helt vant til varmen her nede enda, for den er virkelig til å dø av. Tror vi har hatt typ 35 grader i skyggen i dag, med andre ord helt sinnsykt varmt.. Vel vel- deilig er det jo uansett, kjenner jeg har savnet å ligge på en fin strand med en god bok i hånda 🙂 Gleder meg masse til resten av uken her nede, marbz er alltid sommerens høydepunkt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Beste Henriii ♥

Vi snakkes igjen snart! Håper dere også koser dere 🙂

20 kommentarer

Siste innlegg