OCEAN CLUB

Bikinitopp fra Pinkyswear HER // Bikinitruse fra Nelly HER

Nok en herlig dag i Marbella! I dag dro vi på Ocean Club med noen venner, og ble der til kveldstid. Var stappfult av mennesker og goood stemning! Ocean Club må være et av favorittstedene mine her nede, tidenes beach club. Helt sinnsykt fint og rett og slett et helt fantastisk sted å tilbringe dagen sin på 🙂 Men dødsdyrt er det jo, tror bare solsengen vår kostet godt over 200 euro. Og sushien på bildet 150 euro, HAHA. Det er jo latterlige priser.. Blir dyrt å henge her hver dag! Nå nærmer faktisk ferien vår seg slutten, noe som er litt trist. En uke går så altfort fort, og jeg kunne gjerne vært her lenger! Heldigvis reiser jeg nok på ferie igjen veldig snart, så da går det helt greit å dra hjem. Sommer altså ♥ 

Ellers må jeg bare si at vi våknet til helt grusomme nyheter i dag. Nok et terrorangrep, og 84 uskyldige mennesker har blitt revet fra seg livet. Det gjør vondt langt inn i sjela og hjertet mitt gråter for både ofre, skadde og pårørende. Man skal jo ikke bli redd i og med at det er målet med terror, men vil si det begynner å bli vanskelig å la være. Skulle virkelig ønske alle mennesker bare kunne levd i fred og ønsket hverandre godt 🙁 Jeg lurer virkelig på hvor verden er på vei nå og hva vi har i vente…

17 kommentarer

Siste innlegg