Kjipeste starten på ferien…

Hoolaa!

I går kom vi frem til Mallorca, men desverre har jeg blitt syk. Begynte å kjenne at formen var dårlig tirsdag kveld, og natt til onsdag hadde jeg skikkelig smerter i svelget. Så sinnsykt typisk å skulle bli syk rett før man reiser på ferie, og jeg var helt sikker på at jeg hadde fått streptokokker. Nå tror jeg bare det er en ganske kraftig forkjølelse, men det ødelegger jo ferien litt. Jeg har periodevis feber, helt tett i ørene/hodet/nesen, sårt svelg, hoster osv.. Så dritt! Prøver jo å gjøre alt jeg hadde gjort uansett, men klarer ikke helt å ikke la det påvirke meg. Krysser fingerne for at jeg blir bedre snart, har i alle fall hamstret alt jeg kan på apoteket her nede ♥

Ellers er det helt NYDELIG her. Mallorca var virkelig undervurdert, jeg kan ikke huske at det det er så utrolig flott som det er. Sanden er helt hvit, vannet er lysegrønt, helt fantastisk natur og magiske klipper. Vi bor på sørkysten i Calvia, som så vidt jeg har skjønt er et veldig rolig sted. Og det er digg! Har ikke fått dratt til Palma enda, men satser på at formen er grei nok til å ta en tur dit i kveld. Da blir selvfølgelig kameraet med 🙂 Her er første bildedryss fra Mallorca:

Er det ikke magisk her? Jeg er SÅ fornøyd med at vi valgte å bo akkurat her! Vi snakkes mer senere, babes ♥

19 kommentarer

Siste innlegg