Første smakebit på livet i Bergen!

Hellooo ♥

Siden sist har alt gått i ett, og derfor har det vært ganske så dødt her inne. På tirsdag formiddag kjørte jeg og pappa opp til den nye leiligheten i Bergen med flyttelasset, og var fremme 9 timer sener (!!!). Så var det bare å sette i gang med å sortere alt på plass, Ikea-turer og alt som hører flytting til. Det ser veldig lovende ut, og jeg er helt forelsket i leiligheten vår. Gleder meg skikkelig til å flytte ordentlig! Vi ble ganske så ferdige, men jeg måtte dessverre hjem igjen allerede i dag. I skrivende stund er vi i bilen på vei tilbake i Oslo, og har kommet litt over halvveis. Skal straks ta over kjøringen og øvelseskjøre en time eller to 😀 Deilig å ha kommet i gang igjen med det, vi får krysse fingrene for at lappen er i boks i løpet av høsten!!  
– Add me on snap: andriss –

Her kan dere se en liten smakebit på vårt nye hjem. Så fort det er klart skal jeg få vist dere ordentlig med speilrefleksbilder ♥ Jeg er så glad for at jeg bestemte meg for å flytte, nå er jeg skikkelig gira på mitt “nye” liv i ny by. Flyr tilbake til Bergen enten mandag eller tirsdag, og da flytter jeg ordentlig. Så begynner skolen igjen uken etter 🙂 Spennende tider i vente!

40 kommentarer

Siste innlegg