Siste smak på sommeren

Hei mine fine!!

Nå er jeg tilbake etter en ukes (?) ferie fra bloggen, haha. Har vært så mye med flyttingen, også ville jeg få vært så mye som mulig med venninnene mine i Oslo før jeg dro til Bergen. Nå har jeg i alle fall offisielt flyttet inn i den nye leiligheten, og kom opp til Bergen i går. Jeg har med to venner hit på besøk, den ene er Henriette som faktisk også flytter til Bergen nå. Altså- hvor sykt er ikke det? Hun bare slang seg på oss, haha. Tidenes gladnyhet! ♥ Nå har jeg faktisk ganske så mange å henge med her i Bergen, så jeg er storfornøyd. Tror det her blir et helt fantastisk år 🙂

Ellers har jeg gjort masse gøy siden sist jeg var innom, blant annet har jeg vært på hytta til Henriette på Hankø to ganger. Været har jo virkelig vært på topp den siste uken, og da finnes det vel ikke noe bedre enn hytteturer. Det har vært soling, kjøring av båt, god mat og generelt bare masse kos! Har fått helt dilla på beerpong, det er så altfor gøy (og vanskelig!!). Her er litt bilder fra da vi var på Hankø for noen dager siden:

Favoritter ♥

I dag skal jeg kun slappe av, etter å ha hatt en 3-dagers ute.. Kroppen min tåler virkelig ikke sånt, så jeg er i alt annet enn god form i dag. Må uansett lade opp til i morgen, for da er det cloud nine her i Bergen!! Skulle egentlig ikke dra dit, men jeg og noen venninner slengte oss på i siste liten. Tror det blir sykt gøy 🙂 Sneiks!

9 kommentarer

Siste innlegg