20% rabatt på alle NLYbrands

Hooolaa!!

Mange har spurt om jeg kunne fikset en rabattkode til dere på Nelly snart, og nå har jeg endelig fått en kode som er kun til dere 🙂 Den er “ANDREA20” og gir 20% avslag på alle nelly brands (må kjøpe for minimum 700 kr) ♥ Rabattkoden er gyldig til mandag 22/08 kl 10.00. Her har dere mine favoritter til inspirasjon:

1 HER // 2 HER // 3 HER

4 HER // 5 HER // 6 HER

7 HER // 8 HER 

9 HER // 10 HER // 11 HER

12 HER // 13 HER 

14 HER // 15 HER // 16 HER (adlinks)

Nelly har såå masse fint nå, så jeg håper dere får bruk for koden!! Selv har jeg nettopp hentet en svær pakke derifra som jeg tenkte å vise dere i løpet av uken ♥ 

7 kommentarer
    1. Hei! Jeg leser bloggen din hver dag og synes det er et veldig hyggelig avslappningsmoment i hverdagen med mye interessant innhold. Men jeg må bare si noe, for jeg kjenner jeg blir litt frustrert hver gang en blogger ikke deler innlegg over flere dager uten å si i fra. Det er virkelig ikke noe galt i å ta seg fri fra jobben, dere som alle andre trenger ferie, men jeg føler at det å gi beskjed om at det vil være lite aktivitet her inne i så-så lang tid er fair. Da oppleves det for leseren som at bloggeren tar jobben sin seriøst. Det er jo ikke verdens undergang for meg om du ikke har oppdatert en dag, men jeg tror grunnen til at jeg reagerer rett og slett går på seriøsitet og jobbmoral. Ellers må jeg bare presisere at jeg synes bloggen din er veldig bra, spesielt når du tørr å åpne deg og snakke om mer personlige ting og synspunkt. Stå på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg