FØRSTE SKOLEDAG

Hei snuppiser!

Nå har vennene mine dratt hjem igjen til Oslo, og nå begynner min nye hverdag i Bergen. I dag var jeg og Madicken innom Sonans på åpen dag hvor man fikk all nødvendig informasjon og ikke minst masse tips til hvordan å lykkes som privatist 🙂 I morgen begynner skolen ordentlig og det blir veeeldig spenennde. Enn så lenge har jeg kun meldt meg opp på naturfag, men vurderer å ta spansk også denne høsten. Gleder meg masse til å komme tilbake på skolebenken nå etter et halvt år med kun blogging, som jeg har sagt før blir det litt for ensidig for meg. 

Ellers begynner jeg så vidt å bli litt kjent rundt i min nye hjemby, og i dag tok jeg feks bussen for første gang. Helt sykt hvor lost man føler seg i en “fremmed” by, men regner med at jeg snart har full oversikt over alt, haha. Må si jeg er kjempefornøyd med valget om å flytte hit da, så langt stortrives jeg! Synes Bergen er så utrolig koselig, og det er så spennende at alt er nytt. Så masse å teste ut! ♥ 

Genser HER (adlink)

Liten smakebit av vår nye leilighet! Nå er min kjære Julia på besøk, og jeg er sååå glad for at vi endelig bor i samme by igjen. For tre år siden bodde jo vi begge på Majorstuen og hang typ 24/7, så nå satser vi på at det blir som the good old days i Bergen! Den jenta der er ikke annet enn helt fantastisk 🙂 Også er det jo så deilig å kunne hjelpe hverandre å ta bilder til bloggen osv, så dette blir veldig bra. Vi snakkes mer i morgen dere- sov godt ♥

16 kommentarer

Siste innlegg